
Articole care fac referire la MerchantPro


MerchantPro Compass: Piața de eCommerce din România în 2024, între creștere stabilă de peste 8% și adaptare strategică

MerchantPro: În ciuda incertitudinii politice, consumatorii români își mențin apetitul pentru shopping online

Black Friday 2024: Black Week se stabilizează ca fenomen, cu creșteri de 18% a veniturilor la nivel de săptămână

MerchantPro: Automatizarea, pilon de creștere a profitabilității în eCommerce. Cum și-au crescut rapid performanța 3 magazine online prin optimizarea operațiunilor

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

Studiu: jumătate dintre români au făcut 1-3 achiziții online în ultima lună, iar 40% au achitat 301-1.000 lei per comandă

Zacke PR devine partener de comunicare pentru Bringo, liderul național în servicii de livrare ultra-rapidă a cumpărăturilor

Scott Stratten, Tom Fishburne, Kasim Aslam și Adam Pearce sunt primii speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 8 Octombrie

SMSO, platformă SaaS românească, anunță o creștere cu 56% în 2024 pe fondul dezvoltării interesului companiilor de a se promova prin SMS

Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la Școala de Vară GPeC –cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing

Cum a fost la dotCommerce by MerchantPro. Perspective de la liderii industriei de e-commerce, în fața a aproape 500 de invitați

Ultima săptămână de înscrieri la dotCommerce Digital Forum: dezbateri despre contextul actual din eCommerce

Iulian Stanciu, Marius Ghenea, Dumitru Nancu și mulți alții urcă pe scena dotCommerce Digital Retail Forum pe 11 iunie

8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

MerchantPro Compass: Piața de eCommerce crește lent, dar sigur +5,4% creștere în tranzacții pentru magazinele online din platforma MerchantPro în primul trimestru al anului

MerchantPro: În 2023, Black Friday devine Black Week. Vineri vânzările au stagnat, la nivel de săptămână au crescut cu 13.5%

Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc în cadrul ediției de 18 ani a Galei Premiilor eCommerce

GPeC SUMMIT 30-31 Octombrie: Dan Ariely și Mark Schaefer vin la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

ecomTEAM 2023: Vino să cunoști speakeri de top la team building-ul eCommerce-ului românesc și să ne spui povestea magazinului tău online

Analiză eCommerce MerchantPro: Home&Deco, segmentul-vedetă al primelor 6 luni în eCommerce, cu peste 30% mai multe comenzi

MerchantPro: Peste 350 de participanți s-au întâlnit cu elita eCommerce-ului din România la dotCommerce Digital Retail Forum

Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, vine la dotCommerce Digital Retail Forum, evenimentul MerchantPro dedicat afacerilor online

GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing de la cei mai buni specialiști internaționali și români

Atragerea magazinelor cu activitate complexă, motor de creștere cu 50% a afacerilor MerchantPro în 2022, până la 1.37 milioane euro

Analiza e-Commerce: În 2022 magazinele online de pe platforma MerchantPro au crescut în medie cu 12,5% ca număr de tranzacții și cu 22% valoric. Tendințe în 2023: automatizare, AI și viteză
![[Fabricat în RoMâine] Arthur Rădulescu: O afacere e ca un corp uman. Depinde pe de-o parte de sănătatea ei ca organism și pe de alta, ca și în viață, de legătura cu ecosistemul](https://media.iqads.ro/2022/12/arthur-radulescu-ceo-merchantpro-cover-410.jpg)
[Fabricat în RoMâine] Arthur Rădulescu: O afacere e ca un corp uman. Depinde pe de-o parte de sănătatea ei ca organism și pe de alta, ca și în viață, de legătura cu ecosistemul

Platforma eCommerce MerchantPro: cum s-au pregătit comercianții online în 2022, înainte de Black Friday

MerchantPro: investiție de 400.000 de euro în MerchantPro Next, un nou storefront pentru magazinele online

MerchantPro Compass: Vânzările din home&Deco, IT&Electronice și articolele sportive, cele mai spectaculoase creșteri YOY. Creștere generală a vânzărilor online în 2021: 76%

Restricții sau nu, românii rămân online: Magazinele de pe platforma MerchantPro, creștere de 80% în valoarea comenzilor în S1

100 de studenți au învățat cum să se lanseze în eCommerce, în urma unui parteneriat MerchantPro – Universitatea Lucian Blaga din Sibiu

MerchantPro a investit peste 100.000 de euro în aplicații ce ajută comercianții din platformă să-și scaleze businessul
