
Articole care fac referire la Media Investment
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Media Investment


Karina Jianu, Ștefan Iancu, Ana Toda, Dragoș Prundeanu și Alexia Galeș - tinerii actori din cel mai nou film pentru adolescenți: HOȚII DE SUBIECTE

Doar pe hârtie - O campanie DDB, Centrul FILIA și CoalițiaGen care transformă singura bancnotă cu chip feminin într-un manifest pentru contracepție gratuită

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

FAMILIAR, cel mai recent film semnat de Călin Peter Netzer, va putea fi văzut de vineri pe marele ecrane din peste 20 de orașe din țară

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Black Pet Friday: o inițiativă de adopție care prezintă câinii negri din adăposturi ca ultima tehnologie de dragoste necondiționată

În premieră, DDB România obține 6 distincții la Festivalul Internațional Cannes Lions 2023, pentru campania socială #DeNetestat (#UnExaminable): 2 trofee și 4 nominalizări

Certificatele de virginitate, realizate la cererea persoanelor fizice, eliminate în România. Decizia, pe fondul campaniei naționale de eliminare a acestor teste, realizată de DDB România

DDB Romania câștigă primul trofeu de Aur acordat țării noastre la categoria Health & Wellness, în cadrul London International Awards 2022

Rondul de noapte, în regia lui Iosif Demian, va putea fi văzut, începând de vineri, în cinematografele din toată țara

În perioada examenelor de BAC, DDB România și Rețeaua VIF lansează #DeNetestat - o campanie de eliminare legislativă a testelor de virginitate

Tribal Worldwide și Samusocial din România lansează prima agenție imobiliară ce închiriază spațiile în care locuiesc oamenii fără adăpost

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Bârlog, o bere făcută de un grup de berari cu experiență, puțin nebuni, care vor să schimbe piața berii din România

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Peste 900 de sărbătoriți au avut parte de surprize epice în izolare, alături de URSUS, unul pe zi văzând urarea direct la TV

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”](https://media.iqads.ro/2019/10/andrei-uta-cover-410.jpg)
[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”
![[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”](https://media.iqads.ro/2019/10/catalin-cirstea-brand-manager-ursus-cooler-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”
![[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”](https://media.iqads.ro/2019/10/cristina-nitu-mic-cover-410.jpg)