
Articole care fac referire la McDonald's

![[În culisele StudioSet] Bogdan Orcula: Montajul are propriul limbaj, felul în care sunt tăiate și așezate cadrele creează o anumită emoție și spune o poveste](https://media.iqads.ro/2025/02/thumbnail-bogdan-orcula-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Bogdan Orcula: Montajul are propriul limbaj, felul în care sunt tăiate și așezate cadrele creează o anumită emoție și spune o poveste

DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază
![[În culisele StudioSet] Simona Macarie: Am fost mereu atrasă de felul în care un film prinde forma finală în această etapă, de la montaj și efecte vizuale până la sunet și culoare](https://media.iqads.ro/2025/02/fotojet-17-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Simona Macarie: Am fost mereu atrasă de felul în care un film prinde forma finală în această etapă, de la montaj și efecte vizuale până la sunet și culoare
![[În culisele StudioSet] Bogdan Jugureanu: Dacă virezi într-o anumită culoare o scenă o poți transforma dintr-o scenă de vis într-una de acțiune](https://media.iqads.ro/2025/02/bogdan-jugureanu-cover-410.jpg)
[În culisele StudioSet] Bogdan Jugureanu: Dacă virezi într-o anumită culoare o scenă o poți transforma dintr-o scenă de vis într-una de acțiune

MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director

McDonald’s și OMD România, pionierii primului Studiu Brand Lift Omnichannel oferit de Teads în parteneriat cu Cint, înregistrează creșteri semnificative pe toți indicatorii măsurați

Aventură anamorfică 3D OOH: Corabia Survivor România naufragiază pe billboarduri digitale în Iași și București

Poveste festivă cu accente italiene într-o campanie anamorfică 3D OOH semnată de WINK pentru Birra Moretti

Statistici Tadaaazz 2024. Burgerul este produsul vedetă al anului în România, cu peste 3 milioane de comenzi

Cine e Moșul? McDonald’s și DDB România ne invită să pornim în căutarea lui, în noua campanie de Crăciun

Matei Psatta: Creativitatea are sens doar cand e aplicata intr-un mod sanatos intr-un business si nu doar ca exercitiu de laborator

Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024

Ali Abbasi, regizorul „The Apprentice” – filmul controversat în care Sebastian Stan îl interpretează pe Donald Trump – vine în România la Les Films de Cannes à Bucarest

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Raluca Hatmanu: M-am născut, pur și simplu, cu dorința de a cunoaște "lumea mare", pe care mult timp doar mi-am imaginat-o pentru că nu ne permiteam să plecăm în vacanțe cu familia

De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS

WINK semnează o serie de execuții 3D OOH pentru Samsung la inaugurarea noului ecran digital din Iulius Mall Cluj-Napoca

Věra Šídlová, Global Director, Creative, Kantar | Cannes Lions 2024: Cinci surse de inspirație pentru specialiștii în marketing

DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii

Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
![[Marketer profile] Cosmina Țapliuc: Brandurile își doresc, cel mai tare, să fie cool. E foarte greu să fii cool și actual, că trebuie să mulțumești toate tipurile de consumator](https://media.iqads.ro/2024/05/cosmina-tapliuc-cover-410.jpg)
[Marketer profile] Cosmina Țapliuc: Brandurile își doresc, cel mai tare, să fie cool. E foarte greu să fii cool și actual, că trebuie să mulțumești toate tipurile de consumator
![[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică](https://media.iqads.ro/2024/05/ana-pogo-main-cover-410.jpg)
[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică

Top 5 criterii cu cea mai mare și cea mai mică relevanță în procesul de recrutare al candidaților. Peste 7.000 de joburi la Angajatori de TOP București

Programul Happy Meal™ Readers: lectură alături de McDonald’s®. 1.2 milioane de cărți în format de buzunar, oferite la meniurile Happy Meal, în 2023
![[Marcom 2024] Roxana Niță: Lumea se află într-o continuă traumă colectivă, războaie, crize climatice și economice, așa că e foarte greu să lucrezi într-un domeniu în care să vrei să ocolești aceste subiecte](https://media.iqads.ro/2024/02/header-iqads-cover-850-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Roxana Niță: Lumea se află într-o continuă traumă colectivă, războaie, crize climatice și economice, așa că e foarte greu să lucrezi într-un domeniu în care să vrei să ocolești aceste subiecte

Zitec raportează venituri de peste 30 de milioane de euro în 2023, consolidându-și poziția în piața IT din România

Cheil | Centrade își întărește departamentul de Creație cu un Group Creative Director multipremiat - Mădălina Pop
![[Creative sceno] Theodor Cristian Niculae: Nu vreau să păcălesc publicul. Mi se pare un act laș pe care un creator de teatru îl poate face. Este important ca publicul să își asume un oarecare rol de co-creator](https://media.iqads.ro/2023/12/fotojet-2023-12-12t152706-332-cover-410.jpg)