
Articole care fac referire la Marketing Coordinator


De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS

Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

În premieră, pe 30 mai, două radiouri își cedează frecvențele pentru a sprijini proiectul „Radioul Captiv” realizat de Cheil | Centrade pentru Asociația ANAIS

Inovație în industria media locală: Utilizate în premieră națională, reclamele video cu activare vocală dezvoltate de către Teads contribuie la succesul campaniei de sustenabilitate a liderului pieței de electrocasnice, Arctic
![[People of the Samsungverse] Simona Panait: Ca specialiști în marketing, tehnologia ne oferă privilegiul de a fi în primul val al schimbărilor care fac lumea mai bună, iar aceasta este componenta rolului meu care îmi aduce cele mai mari satisfacții](https://media.iqads.ro/2023/01/samsung-20220324-4060-cover-410.jpg)
[People of the Samsungverse] Simona Panait: Ca specialiști în marketing, tehnologia ne oferă privilegiul de a fi în primul val al schimbărilor care fac lumea mai bună, iar aceasta este componenta rolului meu care îmi aduce cele mai mari satisfacții
![[Marketing 2023] Vlad Stoiculescu: Aș vedea viitorul ca pe o negociere continuă cu consumatorii, mult mai transparentă decât ce am avut până acum](https://media.iqads.ro/2022/12/vlad-stoiculescu-main-cover-410.jpg)
[Marketing 2023] Vlad Stoiculescu: Aș vedea viitorul ca pe o negociere continuă cu consumatorii, mult mai transparentă decât ce am avut până acum

McDonald’s lansează doi burgeri noi, cu gust de sărbătoare, și invită românii să-i descopere pe toți cei care aduc Crăciunul în noua campanie #TheChristmasBringers, semnată DDB România
![[People of the Samsungverse] Cosmina Draghici: Cu siguranță poate fi provocator uneori să transformi un mesaj mai degrabă tehnic într-unul personal, creativ](https://media.iqads.ro/2022/11/fotojet-2022-11-25t120551-797-cover-410.jpg)
[People of the Samsungverse] Cosmina Draghici: Cu siguranță poate fi provocator uneori să transformi un mesaj mai degrabă tehnic într-unul personal, creativ

Riscul de a privi vederea din spital explicat: O campanie a Poliției Române în parteneriat cu Mercury360

Brâncoveanu Vinars și The Iconic Estate invită consumatorii în Romania’s Grand Pairing Tour - o campanie semnată de Alexandrion Group și Foodwise Marketing

Kooperativa 2.0 și Veranda Mall sărbătoresc începerea școlii cu o nouă ediție „Portret de Școlar”, celebra serie fotografiată de Cristian Șuțu

Ana Banciu, MTH Digital: 5 Tips Copywriting - Sherlock Holmes al Internetului sau Picasso al Cuvintelor?

Socializare, jocuri de strategie și gustul care se știe dintr-o felie: ontheroof semnează cea mai nouă campanie Jerry's Pizza - „Strategie pentru următoarea felie”

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Kooperativa 2.0 lansează alături de Veranda Mall proiectul „Portret de Copil”, celebra serie fotografiată de Cristian Șuțu

Arctic aduce în prim plan gama de încorporabile ce îmbină tehnologia cu designul contemporan, prin campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”

Jerry’s Pizza și ontheroof continuă tradiția: celebrarea pizzei chiar de ziua ei prin campania #SărbătorimPizza

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

„Plan de Viață”, programul social lansat de AFI Europe și The Social Incubator, alături de McCann PR

Ioana Mănescu, MTH Digital: 6 sfaturi practice despre campaniile Google Ads pentru a obține un ROI mai bun

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Peste 850 de CV-uri scanate. 70% relevante pentru joburile deschise. Ce planuri au companiile dupa participarea la cel mai mare târg de joburi Angajatori de TOP București

Noua campanie de rebranding Jerry’s Pizza, gândită de ontheroof, vrea să știe ce ai face pentru ultima felie de pizza

Parenting PR preia strategia de social media pentru SMYK și campaniile de comunicare ale retailerului
