
Articole care fac referire la Marius Luican


Studiu Reveal Marketing Research - Inteligența Artificială transformă obiceiurile de consum: 6 din 10 români iau decizii de cumpărare cu ajutorul AI

Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția

Reveal Marketing Research lansează un nou pachet de măsurare a sănătății brandului, bazat pe Brand Health Wheel

Studiu Reveal Research: Provocările financiare determină românii să caute soluțiile sustenabile cu beneficii economice directe

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere, în timp ce 51% dintre aceștia au luat măsuri pentru a combate epuizarea profesională

Tappy, primul Promoter Digital din retail-ul românesc modern, în parteneriat cu Reveal Marketing Research facilitează conexiunea brand-client într-o manieră etnografică direct la locul de achiziție

S-a lansat cea de-a 8-a ediție a OLX JOB INDEX. Peste 400 de specialiști în resurse umane au aflat trendurile de pe piața muncii, la conferința „ReSource by OLX Locuri de Muncă”

Pe 7 februarie, afli cum arată piața muncii din România și ce așteptări au angajații, în cadrul conferinței „ReSource 2024” by OLX Locuri de Muncă

Studiu Reveal Marketing Research: În teorie consumatorii sunt din ce în ce mai conștienți de nevoia de a salva resursele planetei, în practică 28% încearcă să consume cât mai sustenabil posibil

Reveal Market Resources: Hub de date cu peste 140 de studii gratuite pentru susținerea pieței de marketing și comunicare din România

Studiu Reveal Marketing Research: Produsele și soluțiile ecologice sau ”verzi” sunt aspiraționale pentru 7 din 10 români, dar percepute ca fiind în continuare mai greu accesibile decât alternativele convenționale

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management – indoor advertising: 7 din 10 români merg la mall cel puțin o dată pe săptămână

Alimentația și somnul sunt aspectele cu cel mai mare impact asupra calității vieții românilor, conform celui mai recent studiu CIPRA
![[Research Update] Marius Luican: Cea mai spectaculoasa evolutie au avut-o millenialii. Tinerii se concentreaza pe depasirea obstacolelor](https://media.iqads.ro/2020/08/marius-luican-cover-410.jpg)
[Research Update] Marius Luican: Cea mai spectaculoasa evolutie au avut-o millenialii. Tinerii se concentreaza pe depasirea obstacolelor

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Reveal Marketing Research colaboreaza cu Smart Corporation Group pentru dezvoltarea unui program de coaching adresat brandurilor
