![Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri](https://media.iqads.ro/2024/11/golin-private-fireside-chats-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Marina Constanda
![Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri](https://media.iqads.ro/2024/11/golin-private-fireside-chats-cover-410.jpg)
![Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions](https://media.iqads.ro/2024/09/expusi-1-cover-410.jpg)
Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions
![Zi de zi parte din Edenred, o altfel de zi în EDENVERSE. Angajații Edenred România au trăit o experiență intergalactică în EDENVERSE, un eveniment marca Golin](https://media.iqads.ro/2023/04/edenverse-1-cover-410.jpg)
Zi de zi parte din Edenred, o altfel de zi în EDENVERSE. Angajații Edenred România au trăit o experiență intergalactică în EDENVERSE, un eveniment marca Golin
![EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului](https://media.iqads.ro/2021/06/ff-cover-410.jpg)
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin](https://media.iqads.ro/2021/05/hora-dor-de-bun-si-bine-2-cover-410.jpg)
Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin
![A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova](https://media.iqads.ro/2021/04/pr-arena-kv-e4-cover-410.jpg)
A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova
![EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett](https://media.iqads.ro/2020/11/effie-o-jpg-cover-410.jpg)
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi](https://media.iqads.ro/2020/06/golin-mirinda-adauga-portocaliu-lumii-tale-cover-410.jpg)
Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi
![Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală](https://media.iqads.ro/2020/06/kfc-romania-the-croppers-kv-cover-410.jpg)
Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală
![What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin](https://media.iqads.ro/2020/05/lipton-ice-tea-what-are-you-made-of-cover-410.jpg)
What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin
![FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP](https://media.iqads.ro/2019/09/dsc-9950-cover-410.jpg)
FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP
![La Casa Lidl, ești întâmpinat de Boier Gourmescu, iei parte la battle-ul generațiilor și închei experiența cu un festin](https://media.iqads.ro/2019/07/casa-lidl-exterior-cover-410.jpg)
La Casa Lidl, ești întâmpinat de Boier Gourmescu, iei parte la battle-ul generațiilor și închei experiența cu un festin
![Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018](https://media.iqads.ro/2018/11/golin-mullenlowe-profero-internetics-2018-cover-410.jpg)
Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018
![Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban](https://media.iqads.ro/2018/09/kv-lemon-lemon-cover-410.jpg)