
Articole care fac referire la Marilena Istratescu


Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Heyo Club: noua platformă de influencer marketing, cu peste 5.000 de membri și o profilare detaliată a fiecarui utilizator; investiție de 50.000 Euro

Brâncoveanu Vinars și The Iconic Estate invită consumatorii în Romania’s Grand Pairing Tour - o campanie semnată de Alexandrion Group și Foodwise Marketing

Foodwise Marketing semnează campania de lansare pentru Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca și restaurantul Solt Dining

Impact Hub Bucharest lansează Hubcelerator Food, acceleratorul de business pentru industria alimentară din România

Bilanțul Foodwise în 2017: expertiza food&bev, consolidată prin proiecte de branding, employer branding și campanii integrate

De la producatori de continut, la activitisti in comunitate: Foodwise lanseaza FoodCare - platforma de incurajare a respectului fata de resursele alimentare

Foodwise semneaza un nou proiect-signature: WineWay, un nou concept de magazin de vinuri dezvoltat pentru Halewood Wines&Spirits

Rezultate dupa primul an Foodwise Marketing: Grupul de companii HELLO isi creste semnificativ impactul pe piata de comunicare food&beverages

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte](https://media.iqads.ro/2015/11/12273548-1184840844877181-6557649810958550896-o-1-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte
![[CV de agentie] Marilena Istratescu, despre Hello Group, o agentie in care nu se pune problema unei comunicari formale](https://media.iqads.ro/2015/10/marilena-istratescu-cover-410.jpg)
[CV de agentie] Marilena Istratescu, despre Hello Group, o agentie in care nu se pune problema unei comunicari formale

Marilena Istratescu (Hello Group): O promisiune de brand nu mai e suficienta intr-o piata in care clientii sunt obisnuiti sa fie intampinati cu oferte comerciale de nerefuzat
