
Articole care fac referire la Maria Sarivan


Maria Sarivan, Carré Noir | Explorând Brandingul Cultural și de Destinație: Tendințe și context actual la nivel național

Studioul de branding și design Carré Noir Bucharest (Publicis Groupe Romania) anunță noua echipă de leadership

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile](https://media.iqads.ro/2019/10/timpulsacitim-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

Apollo111, teatru independent si hub cultural, vrea sa schimbe felul in care consumam produsul artistic

Solicitare catre Felix Tataru intr-o scrisoare deschisa, semnata de peste 130 de oameni de comunicare: "Va acceptam scuzele, dar avem totusi o intrebare"
![[Native ad] Maria Sarivan: Problema intervine atunci cand incerci sa prezinti intr-o cheie obiectivo-jurnalistica-independentato-nepartinitoare, dar asteriscul de mai jos spune altceva](https://media.iqads.ro/2016/05/maria-sarivan-cover-410.jpg)
[Native ad] Maria Sarivan: Problema intervine atunci cand incerci sa prezinti intr-o cheie obiectivo-jurnalistica-independentato-nepartinitoare, dar asteriscul de mai jos spune altceva

Cutia de pizza devine un board game pentru copii si parinti, intr-un proiect semnat Rusu+Bortun pentru Jerry’s Pizza
