![[Strategul si juniorii] Ana-Maria Olaru (Ogilvy Romania): Pentru un junior din strategie, nu backgroundul e cel mai important](https://media.iqads.ro/2017/08/ana-maria-olaru-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Maria Olaru
![[Strategul si juniorii] Ana-Maria Olaru (Ogilvy Romania): Pentru un junior din strategie, nu backgroundul e cel mai important](https://media.iqads.ro/2017/08/ana-maria-olaru-cover-410.jpg)

Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania

Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![[Premiile FIBRA #1] Silver & Bronze FIBRA / Publicis / Main Theme / Star Wars & Carrefour / Carrefour](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-18-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Silver & Bronze FIBRA / Publicis / Main Theme / Star Wars & Carrefour / Carrefour

Publicis Romania si Orange, in colaborare cu Salvati Copiii, ofera al doilea bilet Orange film unui copil care nu a mai fost la cinema

Mamele au un prieten de incredere in noua campanie lansata de Sanofi, creata de Publicis Romania pentru Ibalgin Junior (ibuprofen)

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Ana-Maria Olaru (Publicis): Barbatii din prezent au inceput sa se intoarca mai mult catre casa si sa isi doreasca un echilibru mai bun intre cariera si familie](https://media.iqads.ro/2015/11/12304030-1184828278211771-5339995807250839132-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Ana-Maria Olaru (Publicis): Barbatii din prezent au inceput sa se intoarca mai mult catre casa si sa isi doreasca un echilibru mai bun intre cariera si familie

Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus

Strategii de atragere a cumparatorului: vizibilitatea la raft, elemente de diferentiere si folosirea noilor tehnologii

Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.

Publicitarii romani despre cazurile in care se apeleaza la pretestare, efectele procedurii si succesul campaniilor pretestate

Publicitarii romani despre campaniile pretestate in 2011, avantajele si dezavantajele practicii si cele mai folosite tehnici
