![[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve](https://media.iqads.ro/2022/03/radu-miu-mercury360-cover-850-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Marcom 2022
![[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve](https://media.iqads.ro/2022/03/radu-miu-mercury360-cover-850-cover-410.jpg)
![[Marcom 2022] Adrian Apostol & Adrian Ichim: Piața de comunicare digitală va crește în ceea ce privește eforturile concentrate de a ajuta, de a contribui semnificativ la cauze umanitare](https://media.iqads.ro/2022/03/landscape-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Adrian Apostol & Adrian Ichim: Piața de comunicare digitală va crește în ceea ce privește eforturile concentrate de a ajuta, de a contribui semnificativ la cauze umanitare
![[Marcom 2022] Ciprian Dron & Cristi Marinescu: Va fi o lupta continua pentru a ajunge in cosul de cumparaturi al clientilor si pentru ca brandurile sa reprezinte mai mult in viata cumparatorilor](https://media.iqads.ro/2022/03/pjimage8-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ciprian Dron & Cristi Marinescu: Va fi o lupta continua pentru a ajunge in cosul de cumparaturi al clientilor si pentru ca brandurile sa reprezinte mai mult in viata cumparatorilor
![[Marcom 2022] Nadia Visan: Este dificil sa fii cretiv in lesa. Cele mai frumoase campanii ies atunci cand clientii se lasa total pe mana ta](https://media.iqads.ro/2022/03/1885932710-img-20210901-wa0000-256670-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Nadia Visan: Este dificil sa fii cretiv in lesa. Cele mai frumoase campanii ies atunci cand clientii se lasa total pe mana ta
![[Marcom 2022] Catalin Rusu: M-ar distra intr-un mod sanatos sa ajunga si in Romania “brandalismul”. Sa fie “vandalizate” brandurile sau campaniile toxice. Ar fi un simptom de sanatate la nivel social](https://media.iqads.ro/2022/02/download-1-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Catalin Rusu: M-ar distra intr-un mod sanatos sa ajunga si in Romania “brandalismul”. Sa fie “vandalizate” brandurile sau campaniile toxice. Ar fi un simptom de sanatate la nivel social
![[Marcom 2022] Al Kamara: Se va pune accentul pe conținutul interactiv, pe realitate augmentată și tot ceea ce oferă nou acest concept de metaverse care ne va invada, fără doar și poate, viețile](https://media.iqads.ro/2022/02/dsc-1813-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Al Kamara: Se va pune accentul pe conținutul interactiv, pe realitate augmentată și tot ceea ce oferă nou acest concept de metaverse care ne va invada, fără doar și poate, viețile
![[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”](https://media.iqads.ro/2022/02/igu-3554-edit-2-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”
![[Marcom 2022] Madalin Nitis: Se simte o prudenta generala in piata, mai ales din partea companiilor, dar cred ca va fi compensata in curand cu o perioada de over-consumption din partea consumatorilor](https://media.iqads.ro/2022/02/madalin2-cover-850-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Madalin Nitis: Se simte o prudenta generala in piata, mai ales din partea companiilor, dar cred ca va fi compensata in curand cu o perioada de over-consumption din partea consumatorilor
![[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator](https://media.iqads.ro/2022/02/ruxi-hs-0348-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator
![[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing](https://media.iqads.ro/2022/02/cs-7-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing
![[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala](https://media.iqads.ro/2022/02/andra-panaitescu-mullen-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala
![[Marcom 2022] Costin Buta: Este un mare Obor al comunicarii cu multe tarabe unde clientii sunt liberi sa isi aleaga](https://media.iqads.ro/2022/02/pjimage5-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Costin Buta: Este un mare Obor al comunicarii cu multe tarabe unde clientii sunt liberi sa isi aleaga
![[Marcom 2022] Mugur Patrascu: Eu nu mai cred ca exista o piata de comunicare asa de profesionista, integrata si structurata, cum ne place sa credem](https://media.iqads.ro/2022/02/img-9422-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Mugur Patrascu: Eu nu mai cred ca exista o piata de comunicare asa de profesionista, integrata si structurata, cum ne place sa credem
![[Marcom 2022] Ioana Staver: Cererea pentru conținut super glam a scăzut, pentru că oamenii preferă să consume un conținut executat poate imperfect, dar autentic](https://media.iqads.ro/2022/02/img-1511-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ioana Staver: Cererea pentru conținut super glam a scăzut, pentru că oamenii preferă să consume un conținut executat poate imperfect, dar autentic
![[Marcom 2022] Mihai Puținelu: Am vazut mai mult umor in executii, am invatat sa nu ne mai luam atat de in serios](https://media.iqads.ro/2022/02/poza-mihai-putinelu-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Mihai Puținelu: Am vazut mai mult umor in executii, am invatat sa nu ne mai luam atat de in serios
![[Marcom 2022] Magda Oltean: În Elveția, clienții au fost mult mai atenți cu campaniile pe care le aprobă, pe când în România pare că își doreau campanii mai îndrăznețe](https://media.iqads.ro/2022/02/pjimage2-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Magda Oltean: În Elveția, clienții au fost mult mai atenți cu campaniile pe care le aprobă, pe când în România pare că își doreau campanii mai îndrăznețe
![[Marcom 2022] Irinel Ionescu: Ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile](https://media.iqads.ro/2022/01/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Irinel Ionescu: Ne vom concentra pe fluidizarea work-flow-ului si pe eficienta. S-au dus vremurile in care ne permiteam sa visam la o linie 2 zile
![[Marcom 2022] Robert Trandafir: Important este sa intelegem ce se intampla in viata clientilor, cum li se schimba prioritatile si cum putem veni ca branduri in intampinarea lor](https://media.iqads.ro/2022/01/poza-robert-trandafir-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Robert Trandafir: Important este sa intelegem ce se intampla in viata clientilor, cum li se schimba prioritatile si cum putem veni ca branduri in intampinarea lor
![[Marcom 2022] Vlad Popovici: Majoritatea rapoartelor de trenduri pentru 2022 declara “mastering virtual worlds” ca trend dominant](https://media.iqads.ro/2022/01/thumbnail-850x478-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Vlad Popovici: Majoritatea rapoartelor de trenduri pentru 2022 declara “mastering virtual worlds” ca trend dominant
![[Marcom 2022] Roxana Dragomir: Trendul video marketingului va fi începutul unei mișcări mai consistente de “amalgamare” a creativității cu data, tehnologia și digitalul](https://media.iqads.ro/2022/01/foto-rd1-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Roxana Dragomir: Trendul video marketingului va fi începutul unei mișcări mai consistente de “amalgamare” a creativității cu data, tehnologia și digitalul
![[Marcom 2022] Mihai Andrei: In sectorul de performance marketing in continuare cuvantul care se va auzi cel mai des va fi automatizarea](https://media.iqads.ro/2022/01/poza-mihai-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Mihai Andrei: In sectorul de performance marketing in continuare cuvantul care se va auzi cel mai des va fi automatizarea
![[Marcom 2022] Codin Caradimu: Stiinta, ca prima sau a doua religie, ramane in topul trendurilor calarite si indragite de consumatori si in 2022](https://media.iqads.ro/2022/01/25-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Codin Caradimu: Stiinta, ca prima sau a doua religie, ramane in topul trendurilor calarite si indragite de consumatori si in 2022
![[Marcom 2022] Adrian Alexandrescu: Vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei](https://media.iqads.ro/2022/01/profile-photo-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Adrian Alexandrescu: Vrem sa automatizam cat mai multe taskuri repetitive si sa ne dedicam timpul creativitatii, nu birocratiei
![[Marcom 2022] Nic Rotaru: Feeling-ul meu este că trendul de creștere din zona de digital va stagna la un moment dat, consumatorii sunt puțin obosiți de interacțiunea online](https://media.iqads.ro/2022/01/img-8835-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Nic Rotaru: Feeling-ul meu este că trendul de creștere din zona de digital va stagna la un moment dat, consumatorii sunt puțin obosiți de interacțiunea online
![[Marcom 2022] Angelica Adamcsik: A fost - și este - o perioadă de tranziție, în care de multe ori s-a comunicat cu o frică de a nu deranja, de a nu fi părtinitori unei tabere](https://media.iqads.ro/2022/01/thumbnail-angi-iqads-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Angelica Adamcsik: A fost - și este - o perioadă de tranziție, în care de multe ori s-a comunicat cu o frică de a nu deranja, de a nu fi părtinitori unei tabere
![[Marcom 2022] Liviu Florescu: Daca inainte faceam planuri pe cel putin 12 de luni, acum suntem toti 'responsive' sa vedem ce se mai intampla in urmatoarele 2 saptamani](https://media.iqads.ro/2022/01/127657894-3837344499611157-7229038440995616292-n-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Liviu Florescu: Daca inainte faceam planuri pe cel putin 12 de luni, acum suntem toti 'responsive' sa vedem ce se mai intampla in urmatoarele 2 saptamani
![[Marcom 2022] Diana Minea: În 2022 la nivel global se anunță o creștere fără precedent a investițiilor în marketing și comunicare. Sperăm că acest trend va include și Romania](https://media.iqads.ro/2022/01/diana-minea-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Diana Minea: În 2022 la nivel global se anunță o creștere fără precedent a investițiilor în marketing și comunicare. Sperăm că acest trend va include și Romania
![[Marcom 2022] Tereza Tranakas: Viitorul este al contentului si dialogului autentic, relevant. Brand reputation se cladeste acolo](https://media.iqads.ro/2022/01/thumbnail-od-8969-bw-cover-410.jpg)