
Articole care fac referire la MakeSense
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii MakeSense


Cum a reușit un grup de antreprenori, alături de 80 de voluntari, să lanseze în starea de urgență o platformă unică de sprijin pentru sistemul sanitar: #AjutorSpitale
![[Obsesii part-time] Alexandra Enăchescu (MakeSense): Am învățat multe scriind. Mai ales despre lucruri la care nu aș fi avut acces vreodată](https://media.iqads.ro/2019/07/alexandra-enachescu-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Alexandra Enăchescu (MakeSense): Am învățat multe scriind. Mai ales despre lucruri la care nu aș fi avut acces vreodată

Planable ajunge la versiunea 2019. "Desi targetul nostru sunt clienti din US si UK, ne-ar placea sa vedem un adoption mai mare din partea marketerilor romani"
![[Concluziile lui 2018] Aura Dumitru: PR-ul se bucura din ce in ce mai mult de un loc la masa campaniilor integrate din piata](https://media.iqads.ro/2018/12/aura-dumitru-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Aura Dumitru: PR-ul se bucura din ce in ce mai mult de un loc la masa campaniilor integrate din piata

Descoperă povestea din spatele momentelor aparte – într-o nouă campanie de comunicare Beciul Domnesc
![[PR-ul fata cu reactiunea] Aura Dumitru (Make Sense): Ce resimtim noi in agentie e ca oamenilor cu care lucram - clienti, furnizori, colegi - le este tot mai frica de greseala](https://media.iqads.ro/2018/06/aura-dumitru-cover-410.jpg)
[PR-ul fata cu reactiunea] Aura Dumitru (Make Sense): Ce resimtim noi in agentie e ca oamenilor cu care lucram - clienti, furnizori, colegi - le este tot mai frica de greseala

Gala IAB MIXX Awards Romania are loc pe 15 iunie in cadrul ICEEFest. 12 agentii romanesti in cursa pentru premiile IAB MIXX Awards

Georgescu & Negrea Advertising, alături de MakeSense, semnează campania “Dărâmă zidul prejudecăţilor” pentru CELCO
![[CV de agentie] Raluca Bailescu, MakeSense: Am adoptat conceptul de holacracy ca forma de organizare](https://media.iqads.ro/2015/11/ralucabailescu-dec2014-cover-410.jpg)
[CV de agentie] Raluca Bailescu, MakeSense: Am adoptat conceptul de holacracy ca forma de organizare
![[INSIDER | Business-ul MakeSense PR in 2015] Raluca Bailescu: PR-ul va continua sa ramana pe un trend ascendent, insa, pentru piata locala, ma astept ca ritmul sa fie mai lent decat in ultimii doi ani](https://media.iqads.ro/2015/01/ralucabailescu-dec2014-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul MakeSense PR in 2015] Raluca Bailescu: PR-ul va continua sa ramana pe un trend ascendent, insa, pentru piata locala, ma astept ca ritmul sa fie mai lent decat in ultimii doi ani
![[Din presa in PR] Romanita Oprea: Este nevoie de o perioada de acomodare pana ajungi sa scrii un comunicat de presa "PR"- istic](https://media.iqads.ro/2015/01/27739-426434147052-4213748-n-cover-410.jpg)
[Din presa in PR] Romanita Oprea: Este nevoie de o perioada de acomodare pana ajungi sa scrii un comunicat de presa "PR"- istic
![[Tinerii din agentii - The Public Advisors] Inca o "victima" a cultului moisescian pornit cu Marca inregistrata: Cristina Petrescu](https://media.iqads.ro/2014/11/cristina-petrescu-the-public-advisors-2-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - The Public Advisors] Inca o "victima" a cultului moisescian pornit cu Marca inregistrata: Cristina Petrescu

Analiza MediaIQ: Primul val de Black Friday a generat cu 65% mai mult buzz in online-ul romanesc decat cel de-al doilea

Analiza MediaIQ: vizibilitatea celor mai mari companii farmaceutice a scazut cu 23% in online in S1 2013 fata de S1 2012

Studiu Mediascope: Romanii folosesc serviciile de mesagerie instant cu 60% mai mult decat media europeana

Demersuri IAB Romania: introducerea unor noi categorii de membri, pregatirea unui Ghid de Mobile Advertising si obtinerea unor noi certificari internationale

Unzipped, campania care urmareste informarea publicului cu privire la publicitatea targetata comportamental

Studiu Mediascope Europe: 84% dintre europeni navigheaza pe internet in acelasi timp in care se uita la televizor

Studiu ROADS: Valoarea pietei de publicitate online din Romania ajunge la 98,6 milioane de lei in 2012

Studiu Mediascope: 89% dintre mamele europene care acceseaza zilnic internetul fac cumparaturi online

A doua editie a campaniei Unilever Food Solutions – „Inspira personalitate evenimentelor speciale” a fost implementata in 219 restaurante

Reprezentantii industriei online locale discuta despre procesarea si libera circulatie a datelor cu caracter personal
