![[Start in industrie] Petra Torsan: Într-o suprasaturare de imagini și îndemnuri răsuflate, fii tu cel uman](https://media.iqads.ro/2023/10/fotojet13-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la MagicHome
![[Start in industrie] Petra Torsan: Într-o suprasaturare de imagini și îndemnuri răsuflate, fii tu cel uman](https://media.iqads.ro/2023/10/fotojet13-cover-410.jpg)

Anul acesta sunt 5 ani de MagicHOME, ”acasa de departe de casă” a părinților cu copii grav bolnavi. 14.000 de copii și părinți, găzduiți
![[Alături de Ucraina] Andreea Nechita: Cred că statul suntem cu toții. Fiecare dintre noi este o bucățică din acest stat și fiecare dintre noi e dator să contribuie la binele comun](https://media.iqads.ro/2022/03/fotojet-2022-03-01t133614-459-cover-410.jpg)
[Alături de Ucraina] Andreea Nechita: Cred că statul suntem cu toții. Fiecare dintre noi este o bucățică din acest stat și fiecare dintre noi e dator să contribuie la binele comun
![[Viață de ONG-ist] Florenta Ilie: Din ce în ce mai mulți oameni se alătură cauzelor, fac voluntariat și rămân alături de organizație indiferent de circumstanțe](https://media.iqads.ro/2022/01/fotojet-2022-01-18t185942-180-cover-410.jpg)
[Viață de ONG-ist] Florenta Ilie: Din ce în ce mai mulți oameni se alătură cauzelor, fac voluntariat și rămân alături de organizație indiferent de circumstanțe
![[Start in PR] Mihnea Pana: Fiind cel mai tânăr din agenție, cred că am putut să vin cu „insightul consumatorului”](https://media.iqads.ro/2020/10/mihnea-pana-cover-410.jpg)
[Start in PR] Mihnea Pana: Fiind cel mai tânăr din agenție, cred că am putut să vin cu „insightul consumatorului”
![[ONG de criză] Alina Kasprovschi: În ultimele două luni, mulți dintre noi și-au pus deoparte proiectele, ego-urile, și au început să lucreze împreună](https://media.iqads.ro/2020/05/cover5-cover-410.jpg)
[ONG de criză] Alina Kasprovschi: În ultimele două luni, mulți dintre noi și-au pus deoparte proiectele, ego-urile, și au început să lucreze împreună
![[Cauzele influencerilor] Ana Barton: E nevoie de dialog real, de acolo începe totul. Să auzi și să asculți cu bunăvoință](https://media.iqads.ro/2020/02/pjimage-13-cover-410.jpg)
[Cauzele influencerilor] Ana Barton: E nevoie de dialog real, de acolo începe totul. Să auzi și să asculți cu bunăvoință
![[Bilant 2019] Ioana Drăgulinescu: Poate rafinamentul subtilității, acel “less is more”, ar fi binevenit ca trend pe 2020](https://media.iqads.ro/2019/12/32984796-10156577708759345-10490341656363008-o-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Ioana Drăgulinescu: Poate rafinamentul subtilității, acel “less is more”, ar fi binevenit ca trend pe 2020

MagicHOME Fundeni a fost finalizat, la doi ani de la cea mai emoționantă campanie de strângere de fonduri din România

Cum a ajuns scaunul Magic Home în Lituania. Povestea unei campanii donate peste granițe: "Oamenii simt la fel, indiferent ce limbă vorbesc"
![[Influencer Update] Cristina Lica, Rogalski Damaschin PR: Incepem sa iesim din paradigma in care influencerii erau priviti drept „unelte de marketing”](https://media.iqads.ro/2019/07/cristina-lica-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Cristina Lica, Rogalski Damaschin PR: Incepem sa iesim din paradigma in care influencerii erau priviti drept „unelte de marketing”
![[Ieșirea din convențional] Felicia Stoica: Trăim niște ani în care mergem cu inovația în buzunar, în urechi, în picioare. Timpul și bugetul sunt piedicile principale](https://media.iqads.ro/2019/06/collage3-cover-410.jpg)
[Ieșirea din convențional] Felicia Stoica: Trăim niște ani în care mergem cu inovația în buzunar, în urechi, în picioare. Timpul și bugetul sunt piedicile principale

Distincție istorică pentru o campanie de Public Affairs din România: Juriul SABRE Awards EMEA a desemnat campania „Protejează-i aripile" ca fiind cea mai valoroasă din regiune
![[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității](https://media.iqads.ro/2019/05/colaje-cover-410.jpg)
[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității
![[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"](https://media.iqads.ro/2019/03/sorina-diaconu-medlife-2-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"
![[Concluziile lui 2018] Sorina Mihai: Brandurile au inceput sa fie din ce in ce mai vocale. Au devenit avocati ai unor cauze sau mediatori](https://media.iqads.ro/2015/01/sorina-mihai-porter-novelli-public-relations-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Sorina Mihai: Brandurile au inceput sa fie din ce in ce mai vocale. Au devenit avocati ai unor cauze sau mediatori

250 de oameni de afaceri au direcționat, până în acest moment, 20% din impozitul pe profit și venit pentru Rețeaua Solidarității MagicHOME
![[Seniori de agenție] Marius Rizopol și Florian Langa (Profero) își povestesc relația cu managementul creativ și experiențele cu expații](https://media.iqads.ro/2018/12/collage14-cover-410.jpg)
[Seniori de agenție] Marius Rizopol și Florian Langa (Profero) își povestesc relația cu managementul creativ și experiențele cu expații

636 de oameni de afaceri români sunt invitați să susțină Rețeaua Solidarității MagicHOME, prin direcționarea a 20% din impozitul pe profit și venit
![[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8](https://media.iqads.ro/2018/11/img-2814-cover-410.jpg)
[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8
![[Seniori de agentie] Decat sa te complaci, mai bine te complici. Plus alte sfaturi de la Cubassa si Coman, seniori la Tempo Advertising](https://media.iqads.ro/2018/11/poza-cover-410.jpg)
[Seniori de agentie] Decat sa te complaci, mai bine te complici. Plus alte sfaturi de la Cubassa si Coman, seniori la Tempo Advertising
![[Mileii de aur] Alex Malaescu: Publicitatea “de festival”, adica facuta pentru asta, e s**t. Am facut si eu](https://media.iqads.ro/2018/10/collage2-cover-410.jpg)
[Mileii de aur] Alex Malaescu: Publicitatea “de festival”, adica facuta pentru asta, e s**t. Am facut si eu

Carmen Uscatu: “Noi Facem un Spital” este un fenomen, o replică la “credința” că “Nu se poate face nimic în România”.

Studiu Reveal: Non-donatorii încep să prindă încredere. 1 din 3 non-donatori are încredere în MagiCAMP și MagicHOME
![[Noii publicitari] Iulia Novac (Conversion) și deadline-urile care tulbură până și cel mai adânc somn](https://media.iqads.ro/2018/09/iulia-novac-conversion-marketing-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Iulia Novac (Conversion) și deadline-urile care tulbură până și cel mai adânc somn
![[Noii publicitari] Cum vede un junior recrutarea în industrie? Andreea Achim (Zaga Brand): Multe agenții n-au trecut de clișeul „minimum 3-5 ani de experiență"](https://media.iqads.ro/2018/08/andreea-achim-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Cum vede un junior recrutarea în industrie? Andreea Achim (Zaga Brand): Multe agenții n-au trecut de clișeul „minimum 3-5 ani de experiență"
![[Noii publicitari] Primul interviu aproape că a făcut-o pe Andreea Siran (Outbox) să renunțe la publicitate](https://media.iqads.ro/2018/08/andreea-siran-cover-410.jpg)