
Articole care fac referire la Maestro


Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare

Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

Fără compromisuri la gust în Postul Paștelui. Caroli Foods Group oferă consumatorilor produse vegetale Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro

Fiecare marți poate fi mai bună cu Mastercard: Programul de cashback automat Marțea Mastercard continuă cu o nouă campanie dedicată cumpărăturilor din magazinele alimentare

Marțea Mastercard: Un nou program marca Mastercard România ce aduce cashback garantat pentru posesorii de carduri

Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România

Caroli Foods Group semnează Carta Diversității din România și își consolidează angajamentul față de diversitate, incluziune și egalitate de șanse

"Romanticismul lui Schumann și Porumbescu", concert susținut de violonistul Constantin Beschieru și pianistul Filippo Tenisci în cadrul celei de-a XII-a ediții a Festivalului Internațional PROPATRIA
![[Marcom 2022] Cezar Panait: Cred ca asta trebuie sa creeze publicitatea in 2022, legatura emotionala cu privitorul. Sa coboare mai mult printre oameni, sa rada, sa planga, sa se enerveze cot la cot cu ei](https://media.iqads.ro/2022/01/mememe-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Cezar Panait: Cred ca asta trebuie sa creeze publicitatea in 2022, legatura emotionala cu privitorul. Sa coboare mai mult printre oameni, sa rada, sa planga, sa se enerveze cot la cot cu ei
![[#DordeBunșiBine] Raluca Nicolaescu: Prin inițiativa lansată alături de HORA, ne-am dorit să-i aducem în prim plan pe oamenii din spatele business-urilor, de la manager la bucătar și până la ospătar](https://media.iqads.ro/2021/06/raluca-nicolaescu-head-of-marketing-mastercard-romania-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Raluca Nicolaescu: Prin inițiativa lansată alături de HORA, ne-am dorit să-i aducem în prim plan pe oamenii din spatele business-urilor, de la manager la bucătar și până la ospătar

Mastercard lansează campania „Acum e de Neprețuit” și, alături de INNA, invită consumatorii să își creeze și să dea curs oportunităților din prezent

„Plăcerile lumești ale lui Beethoven” – o serie de concerte dedicate marelui compozitor german în cadrul Festivalului SoNoRo XV
![[UnViitorMaiBun] Raluca Nicolaescu: Pandemia a schimbat modul în care trăim, lucrăm, studiem, interacționăm și inovăm](https://media.iqads.ro/2020/09/raluca-nicolaescu-head-of-marketing-mastercard-romania-cover-410.jpg)
[UnViitorMaiBun] Raluca Nicolaescu: Pandemia a schimbat modul în care trăim, lucrăm, studiem, interacționăm și inovăm

Mastercard se alătură campaniei „Donează pentru linia întâi”, cu o donație de 500.000 de lei și contribuții suplimentare fiecărei donații individuale

Boardul Caroli intercepteaza cursa pentru CelMaiBinePlatitJob din marketing: 7 Golden Tickets trimit 7 idei direct in fata juriului

Mastercard și Penny Market – Împreună, pentru prima dată, într-o campanie dedicată plăților electronice din magazine

Plățile cu cardul în stațiile Petrom - creștere de 11% în 2018. Mastercard și stațiile Petrom încurajează românii să opteze pentru plățile cu cardul în benzinării

Adrenallina Sports PR & more a lansat Manualul Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport

Mastercard premiază plățile cu cardul în magazinele Mega Image din toată țara. Marele premiu: un BMW i3

Mastercard și eMAG încurajează plățile online prin campania „Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte”

Mastercard premiază plățile cu cardul în locațiile Carrefour, în cadrul campaniei Când extraordinar e pur și simplu Normal: Priceless
