
Articole care fac referire la Madalina Oanta

![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”
![[Reguli de pitch] Mădălina Oanță (Propaganda Brand New): Ar fi ideal ca lucrurile să se întâmple fără sprijin extern intenționat, ci mai mult prin măsuri autocorective](https://media.iqads.ro/2019/08/madalina-oanta-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Mădălina Oanță (Propaganda Brand New): Ar fi ideal ca lucrurile să se întâmple fără sprijin extern intenționat, ci mai mult prin măsuri autocorective

Brand New a creat ambalajul de sărbătoare al noului Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018
![[Unde ești, brandingule?] Mădălina Oanță (Brand New): Schimbarea paradigmei “îmi place/nu-mi place” e răscrucea după care începi să lucrezi împreună cu clientul](https://media.iqads.ro/2018/06/madalina-oanta-cover-410.jpg)
[Unde ești, brandingule?] Mădălina Oanță (Brand New): Schimbarea paradigmei “îmi place/nu-mi place” e răscrucea după care începi să lucrezi împreună cu clientul

Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România
![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Propaganda - Mirabilis Machina / Mirabilis Machina / Vincon Romania](https://media.iqads.ro/2016/05/41-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA - Propaganda - Mirabilis Machina / Mirabilis Machina / Vincon Romania
![[Brandingul si clientii] Madalina Oanta (Propaganda Brand New): Spre deosebire de publicitate, in branding clientul trebuie sa fie mult mai implicat si sa ghideze tot procesul](https://media.iqads.ro/2013/11/branding-26-cover-410.jpg)
[Brandingul si clientii] Madalina Oanta (Propaganda Brand New): Spre deosebire de publicitate, in branding clientul trebuie sa fie mult mai implicat si sa ghideze tot procesul

Propaganda semneaza campania Vita Romaneasca cu sloganul "Poate ar fi momentul ca si romanii sa descopere Romania"
