
Articole care fac referire la Macromex
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Macromex


Cum a implementat Schneider Electric prima campanie de informare din România cu ajutorul agenției de marketing Interactions

Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

Minio lansează „Black Friday la Idei” – o campanie promoțională inedită prin care brandurile își pot cumpăra campanii gata-făcute

Liderii de HR din Sibiu sunt așteptați la o nouă ediție a proiectului „Magnetico”, pe 19 noiembrie 2024

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Proiectul „Magnetico” ajunge din nou la Oradea. Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience - subiectele cheie ale ediției din 2024

Principalele concluzii ale profesioniștilor invitați la HR Uncovered 2024. „Organizațiile cu o diversitate ridicată au șansa să fie cu peste 20% înaintea competitorilor direcți”

Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards (Berlin)

Liderii de HR din Brașov sunt invitați, pe 16 octombrie 2024, la noua ediție a proiectului „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”

HR Uncovered 2024: 27 de lideri români și internaționali discută despre călătoria de devenire profesională și leadership

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania: Ediția de toamnă are loc în București, la Fratelli Studios, pe 11-13 octombrie 2024

Edenred a oferit 1.200 de porții de mâncare persoanelor din categorii vulnerabile în cadrul Ideal Day, o zi dedicată faptelor bune

Un meci mare merită un ecran și mai mare, o nouă campanie LG și INTERACTIONS care îți poate aduce până la 2000 RON cashback

Studiu: 6 din 10 angajați iau în considerare beneficiile de wellbeing atunci când aleg un nou loc de muncă

Diversitatea, Incluziunea și Echitatea au devenit elemente cheie în atragerea de noi talente în organizații

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge pe 11 iunie la Iași

Conferința Magnetico București 2024: Peste 20 de profesioniști discută, pe 7 iunie, despre cele mai eficiente strategii pentru atragerea și retenția talentelor și rolul diversității și incluziunii în acest proces

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge, pentru prima dată, la Pitești

Profesioniștii de HR din Cluj-Napoca sunt invitați, pe 14 mai, la conferința „Magnetico”. Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience – elementele cheie ale ediției din 2024

INTERACTIONS semnează parteneriatul cu Transavia și implementează în doar 5 zile prima campanie Fragedo
