
Articole care fac referire la Liviu Isop


Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România

Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei

Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România

v8 a câștigat 4 trofee la Iab Mixx Europe Awards cu două campanii Kaufland: Grand Job Experience și Pe Limba Românilor

Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER

Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso

Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute

Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune este singura ta opțiune, spun v8 și BestJobs în cea mai nouă campanie

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Noul spot Casabella așază în centrul redecorărilor cea mai importantă persoană de decizie a familiei

Descoperă povestea din spatele momentelor aparte – într-o nouă campanie de comunicare Beciul Domnesc
![[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro](https://media.iqads.ro/2018/02/liviu-isop1-cover-410.jpg)
[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

Inghetata CORSO devine sursa inepuizabila de distractie a tinerilor printr-o noua campanie nebuna de tot-tot-tot semnata de Graffiti BBDO
