
Articole care fac referire la Livia Fericean


Raiffeisen Bank prezintă prima generație de bankfluencers – un altfel de influenceri care vorbesc pe limba ta despre banking

Cardul Galben Care Face Bine de la Raiffeisen Bank – noul instrument financiar prin care faci o faptă bună în fiecare zi

“Fără tine, piața e pustie”, o declarație de dragoste lansată de factory by Raiffeisen Bank antreprenorilor români #madeinfactory

3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Samsung lansează noi experiențe în realitate augmentată: „Selfie cu elfii”, prima carte de poezii augmentate pentru copii

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
![[CSR în 2019] Livia Fericean (Samsung România): Managementul sustenabilității are ca scop crearea unor valori integrate, nu doar economice](https://media.iqads.ro/2019/05/livia-fericean-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Livia Fericean (Samsung România): Managementul sustenabilității are ca scop crearea unor valori integrate, nu doar economice
