
Articole care fac referire la Lidl Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Lidl Romania


Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii. 51 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025

Cel mai mare Picnic urban în Familie by Social Moms – o ediție plină de culoare, creativitate și bucurie

Când se poate : În doar 9 luni, Salvați Copiii România a reabilitat integral și dotat secții ale celei mai mari maternități din țară - Blocul Operator, Secția ATI și spațiile adiacente nu au mai fost renovate complet de mai bine de 40 de ani

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

Concursul anual de rețete și workshopul de cooking „Amintiri Gustoase” au devenit o tradiție în lumea iubitorilor de gastronomie din România
![[Rewind & Play] Melania Medeleanu: Cat timp inca mai putem face lucruri care au sens si au impact, imi pastrez optimismul](https://media.iqads.ro/2024/12/fotojet6-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Melania Medeleanu: Cat timp inca mai putem face lucruri care au sens si au impact, imi pastrez optimismul

SocialPedia 65: Totul despre Influencer Marketing în 2024 cu Dr. Alexandra Mircea, Andrei Nebunoiu și Emil Rengle

SocialPedia 64: Totul despre Instagram Marketing în 2024 cu Cristina Stroiu, Adrian Anghel, Alina Greavu și Florin Grozea

Supereroii reciclării, imaginați și desenați de elevii din România, acum în expoziția BANDA ASAP. Peste 180 de lucrări pot fi admirate din 7 octombrie, la Amzei Creative Corner, cu intrare gratuită

Banca pentru Alimente București inaugurează un nou hub logistic pentru a sprijini mai eficient lupta împotriva risipei alimentare. Mai multe alimente salvate, mai multe vieți ajutate

Picnic în Familie – ediția Back to School, un eveniment Social Moms plin de bucurie, educație și creativitate

Exploratist și OPEN MINDS lansează podcastul OPEN TALKS: Conversații bine intenționate despre diversitate și incluziune

Cu ajutorul Lidl România, în lunile iunie și iulie, 5 producători români au exportat în Ungaria și Polonia afine și zmeură în valoare de aproape 1 milion de euro

Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România

“Să nu ai nicio surpriză e cea mai mare surpriză” ne spun Lidl și MRM România în noua campanie de imagine lansată

Gabriela Gocan: Când ne uităm la statistici despre droguri la adolescenți, să nu uităm să ne uităm și la statisticile despre bullying la școală, despre pedepse corporale acasă, despre sărăcia cruntă din mediul rural

Hipo anunță rezultatele din 2023. Peste 60.000 de oportunități de carieră au fost disponibile pe platformă

Rezultatele celui mai nou raport de sustenabilitate Lidl România: sprijin pentru mai mulți furnizori locali și pași importanți spre un transport cu mai puține emisii de carbon
