![[În culisele StudioSet] Simona Macarie: Am fost mereu atrasă de felul în care un film prinde forma finală în această etapă, de la montaj și efecte vizuale până la sunet și culoare](https://media.iqads.ro/2025/02/fotojet-17-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Lidl
![[În culisele StudioSet] Simona Macarie: Am fost mereu atrasă de felul în care un film prinde forma finală în această etapă, de la montaj și efecte vizuale până la sunet și culoare](https://media.iqads.ro/2025/02/fotojet-17-cover-410.jpg)

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră
![[Rewind & Play] Alice Gavril: Poveștile fac parte din ADN-ul nostru și vor avea mereu un impact mai puternic și pe termen lung](https://media.iqads.ro/2025/01/portret-alice-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Alice Gavril: Poveștile fac parte din ADN-ul nostru și vor avea mereu un impact mai puternic și pe termen lung

Moromeții 3, cel mai așteptat film al anului, proiecție specială la Cluj-Napoca în prezența echipei pe 14 noiembrie

Accelerator. Artă în spațiul public se încheie cu 2 lucrări de artă în spațiul public, produse de Albert Kaan (în Otopeni, 13 noiembrie 2024) și Mihai Savin (Iași, 15 noiembrie 2024).

Ali Abbasi, regizorul „The Apprentice” – filmul controversat în care Sebastian Stan îl interpretează pe Donald Trump – vine în România la Les Films de Cannes à Bucarest

Impact Bucharest, prezentat de Mastercard: o experiență unică de networking și inspirație la cel mai înalt nivel

Mihai Cazacu: Studioset a fost mereu un loc care a crescut talente, a investit în ideile oamenilor săi și în tehnologia instrisec necesară pentru a le pune în scenă

Începe UNFINISHED: O explorare multidisciplinară a lumii prin instalații, conversații, experiențe, performance-uri și workshopuri

Zeyla Tomlyn, artista care a lucrat cu Bobby McFerrin și a învățat orchestrație vocală de la Alicia Keys, aduce tehnica „circle singing” la UNFINISHED

Băi cu gheață, cartografierea grădinii Casei Universitarilor, degustări de pâine și multe alte experiențe pe care să nu le ratezi la UNFINISHED

Picnic în Familie – ediția Back to School, un eveniment Social Moms plin de bucurie, educație și creativitate

De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS

Exploratist și OPEN MINDS lansează podcastul OPEN TALKS: Conversații bine intenționate despre diversitate și incluziune

Cu ajutorul Lidl România, în lunile iunie și iulie, 5 producători români au exportat în Ungaria și Polonia afine și zmeură în valoare de aproape 1 milion de euro

„Comunități pentru binele comun” - Festivitatea de premiere a Galei Societății Civile 2024, ediția 22

Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România

WAVE și Clootrack, parteneriat pentru a revoluționa înțelegerea experienței consumatorilor. Cele două au colectat 32.408 de recenzii de la clienți, însumând 73.068 de opinii, în primele luni ale anului

“Să nu ai nicio surpriză e cea mai mare surpriză” ne spun Lidl și MRM România în noua campanie de imagine lansată

1 din 4 bucureșteni ar avea de suferit în urma unui cutremur major. Fundația Comunitară București susține pregătirea individuală drept soluție în situația unui dezastru seismic
![[Punct. Și de la capăt] Andu Radu: Sînt genul care își propune ceva și face lucruri în direcția cu pricina. Sînt și suficient de încăpățînat cît să încerc pînă iese](https://media.iqads.ro/2023/12/thumbnail-iq-ads-1-1-1-cover-410.jpg)
[Punct. Și de la capăt] Andu Radu: Sînt genul care își propune ceva și face lucruri în direcția cu pricina. Sînt și suficient de încăpățînat cît să încerc pînă iese
