
Articole care fac referire la Libresse


#VoiFiEuÎnsămi – o campanie educațională semnată de TENA România și Xperience Media Lab pentru normalizarea discuțiilor despre incontinența urinară

„Tu ce verifici înainte de somn?” – provocarea lansată de Libresse România și Xperience Media Lab femeilor din România pentru un #SomnFărăGriji

Brandurile sunt alături de studenți la începutul anului universitar, direct la ei în universitate, în noua ediție Students' Kit
![[Cum să ieși din feed] Simina Zidaru: Nu e ușor să înțelegi o aplicație și nici modul în care poți să fii cu adevărat relevant pe Tik-Tok, fără să pui un conținut la care oricine ar da skip](https://media.iqads.ro/2021/10/zidaru-cover-410.jpg)
[Cum să ieși din feed] Simina Zidaru: Nu e ușor să înțelegi o aplicație și nici modul în care poți să fii cu adevărat relevant pe Tik-Tok, fără să pui un conținut la care oricine ar da skip
![[Noua frumusete] Anca Ifrim: Frumusețea este strict legată de apartenența la o cultură, la un set de valori general acceptat](https://media.iqads.ro/2021/07/anca-ifrim-group-creative-director-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Anca Ifrim: Frumusețea este strict legată de apartenența la o cultură, la un set de valori general acceptat

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning-ul si tehnologiile biometrice au deschis o sumedenie de rute noi pentru research-ul in PR

Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning and Biometrics are two technologies that have opened up many different avenues for PR researchers
![[In numele publicului] Bogdana Butnar: Reclamele iti dau subliminal o multime de "raspunsuri", si de multe ori raspunsurile astea nu-s cele mai bune.](https://media.iqads.ro/2017/08/bogdana-cover-410.jpg)