
Articole care fac referire la Lay's


Fundația PepsiCo, PepsiCo România și Casa Bună continuă parteneriatul pentru al patrulea an consecutiv: 150.000 de dolari alocați pentru sprijin educațional, asistență socială și siguranță alimentară în beneficiul a sute de copii vulnerabili
![[AIdea] Laurențiu Ion: Inteligența artificială nu este un panaceu universal, dar - atunci când este folosită corect, poate transforma fundamental modul în care lucrăm](https://media.iqads.ro/2025/02/laurentiu-ion-iqads-850x478-cover-410.jpg)
[AIdea] Laurențiu Ion: Inteligența artificială nu este un panaceu universal, dar - atunci când este folosită corect, poate transforma fundamental modul în care lucrăm

Karina Jianu, Ștefan Iancu, Ana Toda, Dragoș Prundeanu și Alexia Galeș - tinerii actori din cel mai nou film pentru adolescenți: HOȚII DE SUBIECTE

Internetics 2024: Saatchi & Saatchi + The Geeks devine Agenția Anului, Sphera Group, Clientul Anului

Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Nume relevante de artiști și o agendă impresionantă de evenimente pe parcursul a 10 zile. Bucharest Photofest începe pe 11 octombrie

PepsiCo promovează talente interne: Emilian Dinică preia conducerea Supply Chain în East Balkans, iar Daniel Drăgușin avansează la nivel european

Studiu: jumătate dintre români au făcut 1-3 achiziții online în ultima lună, iar 40% au achitat 301-1.000 lei per comandă

Cea de-a opta ediție Chill Pack este oportunitatea perfectă pentru branduri de a sprijini wellbeing-ul în mediul corporate

PepsiCo România inaugurează un depozit automatizat la fabrica din Popești-Leordeni și anunță finalizarea investiției de 100MM $

FameUp anunță implementarea unor soluții bazate pe AI, pentru facilitarea și eficientizarea campaniilor cu micro-influenceri

PepsiCo România investește în transportul sustenabil cu achiziția primului autocamion electric de la Volvo Trucks

PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde prin instalarea de panouri fotovoltaice în locațiile sale din România

PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv

PepsiCo lansează campania "Ea este PepsiCo", dedicată celebrării femeilor care ocupă poziții cheie din zona Supply Chain

„Iartă-mă, m-am uitat fără tine” e un reality-show găzduit de Theo Rose, care tratează cu umor drama micilor escapade cinematografice într-un format cu care putem rezona cu toții

PepsiCo România obține certificarea internațională Top Employer pentru al unsprezecelea an consecutiv

În curând: proiecții speciale cu echipa filmului Klaus & Barroso în 13 orașe. Comedia călătorește prin România din 9 ianuarie 2024

PepsiCo investește 13 milioane de dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești, inaugurând cea mai modernă linie de producție a companiei din Europa

PepsiCo România a ajuns la 80% vehicule hibride, accelerând evoluția către obiectivul net zero al companiei

PepsiCo anunță proiecte de accelerare în domeniul agriculturii pentru a sprijini modul de trai al fermierilor, pentru a extinde gradul de inovare sustenabilă și pentru a accelera agricultura regenerativă pe tot globul
