
Articole care fac referire la Kraft


Romanian Jewelry Week 3.0 - 190 designeri de bijuterie contemporană, 9 expoziții colective, 6 locații culturale din București

Ai grijă de clienții tăi! 10 metode eficiente pentru fidelizarea clienților - Shawn Doyle, Lauren Anderson | Editura Amaltea, 2016

Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Byron Sharp | Editura ACT si Politon, 2019

16-17 decembrie: Un NOU Made in RO by Designist.ro te așteaptă să-ți alegi cadourile de Crăciun, cu 100% design inclus

Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
![[FIBRA Jury] Radinka Danilov (Ruskin & Hunt): Festivals are equivalent of ancient public squares, for experts to exchange experience, generate creative energy and get to know the market](https://media.iqads.ro/2016/04/radinka-danilov-ruskin-hunt-cover-410.jpg)
[FIBRA Jury] Radinka Danilov (Ruskin & Hunt): Festivals are equivalent of ancient public squares, for experts to exchange experience, generate creative energy and get to know the market
![[Juratii FIBRA] Radinka Danilov (Ruskin & Hunt): Festivalurile sunt echivalentul pietelor publice din lumea antica, in care expertii isi pot impartasi experientele, pot genera energie creativa si pot cunoaste restul pietei](https://media.iqads.ro/2016/04/radinka-danilov-ruskin-hunt-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA] Radinka Danilov (Ruskin & Hunt): Festivalurile sunt echivalentul pietelor publice din lumea antica, in care expertii isi pot impartasi experientele, pot genera energie creativa si pot cunoaste restul pietei
![[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad](https://media.iqads.ro/2016/03/claudia-pop-cover-410.jpg)
[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad
![[Creativul manager] Vasile Alboiu: Nu prea mai poti sa o arzi pe prietenie maxima cu toti; simti un nod in gat cand trebuie sa dai afara pe cineva cu care ai stat cu o seara inainte la o bere](https://media.iqads.ro/2015/10/vasile-alboiu-chief-creative-officer-lowe-group-cover-410.jpg)
[Creativul manager] Vasile Alboiu: Nu prea mai poti sa o arzi pe prietenie maxima cu toti; simti un nod in gat cand trebuie sa dai afara pe cineva cu care ai stat cu o seara inainte la o bere

David Stroe si viitorul logo-urilor: In urmatorii 5 ani e posibil sa apara trenduri ce implica medii mixte si tehnologii mai noi: animatii, personalizari si modificari contextuale

Ce a invatat Mugur Patrascu in 13 ani de publicitate: Nu poti sa pacalesti publicul cu advertising-ul, nu poti sa te pacalesti ca faci avioane cu bugete mici, nu poti sa pacalesti o relatie cu oameni nepriceputi

Andrei Gurau (JANDL Bratislava): Zic sa nu mai suferim, respectiv, mimam orgasmul. Ca sunt 84 la noi sau 176 in Luxemburg, foamea de bani e aceeasi

Draftfcb: Anul 2013, desi mai bun ca cifra de afaceri, a insemnat un volum de munca substantial mai mare decat cresterea in cifre

CohnandJansen JWT: In 2013 am obtinut o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, cu o profitabilitate de 17%
![[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania](https://media.iqads.ro/2013/12/mona-opran-cover-410.jpg)
[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania

Bogdan Moraru: Am venit la Draftfcb cu gandul ca mi-ar placea ca agentia asta sa aiba, si in Romania, reputatia excelenta pe care o are la nivel de retea

Publicis Groupe anunta preluarea capitalului majoritar in agentiile Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo
![[Training IQads Kadett] Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis): de la insight la conceptul creativ](https://media.iqads.ro/2013/05/photo-large-25840-cover-410.jpg)
[Training IQads Kadett] Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis): de la insight la conceptul creativ
