
Articole care fac referire la Kinder


Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Festivalul Săptămâna Haferland: 4 zile de sărbătoare comunitară autentică și căutare de soluții sustenabile pentru satele sașilor din Transilvania
![[La shopping cu creativii] Andrei Chiriși: Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “reveal-ului”](https://media.iqads.ro/2023/02/photo-andrei-chirisi-cover-410.jpg)
[La shopping cu creativii] Andrei Chiriși: Pentru ca de multe ori cunosc scheletul dupa care este facuta o campanie in magazin, nu mai am surpriza “reveal-ului”

Effie Awards Europe 2022: Publicis, agentia cu cele mai multe nominalizari din Romania si a doua din Europa

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale

#HalloweenFaraFrici cu Kinder. Cinci măști tradiționale românești îi învață pe copii să își sperie fricile

Demența digitală. Cum ne tulbură mintea noile tehnologii - Manfred Spitzer | Editura Humanitas, 2020

Petruț Călinescu: Garajele sunt niste Kinder cu surprize pentru oameni mari. Nu stii niciodata ce e inauntru

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA
![[Povesti de fotografi] Anca Dușe: Mereu am avut preocuparea de a înțelege de ce un lucru arată așa și ce altceva s-ar mai putea face cu el](https://media.iqads.ro/2021/07/pjimage6-cover-410.jpg)
[Povesti de fotografi] Anca Dușe: Mereu am avut preocuparea de a înțelege de ce un lucru arată așa și ce altceva s-ar mai putea face cu el

Anca & Horia Manolache: Animația creează o legătură intimă cu privitorul, un safe space în care omul râde, plânge, cu o sinceritate de copil

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Au fost desemnați cei patru mici câștigători ai competiției de tenis Kinder Joy of Moving Master din România
![[Start în creație] Daniela Herța: Principalul avantaj al generației „tinere” este accesul la informație, de care, din păcate, nu au avut parte cei „mari”](https://media.iqads.ro/2020/09/fotojet20-cover-410.jpg)
[Start în creație] Daniela Herța: Principalul avantaj al generației „tinere” este accesul la informație, de care, din păcate, nu au avut parte cei „mari”

Madalin Dragnea (Mad.animator): Acum, in pandemie, animatia a fost salvatoare si s-a vazut in numarul de spoturi animate

Olivia Grigorescu, de la marketing de presa si publicitate, la antreprenoriat: Consumatorii nostri sunt cei care se opresc un pic din viteza vietii

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Reguli de pitch] Mona Opran (Centrade | Cheil): Regulile sunt facute de catre oameni si tot oamenii le incalca. Nimic nu s-a schimbat](https://media.iqads.ro/2019/08/mona-opran-cover-410.jpg)