
Articole care fac referire la Ketchum
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ketchum


Unpacked partnership: GRF+ devine agenția de PR și influencer marketing a Samsung pentru următorii 2 ani

GRF+ și The GOOD Company anunță un parteneriat pentru proiecte cu relevanță în business și în societate

Andrei Dragu este noul Chief Integration Officer pentru servicii de Marketing Comms al Graffiti Plus (GRF+)

Asociația ECOTECA, alături de GRF+, lansează a II-a ediție a Academiei de Jurnalism de Mediu Reporting: Climate, deschisă pentru jurnaliștii din toată țara

Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație

„36% dintre români sunt Avangardiștii sustenabilității în timp ce 16% sunt Deconectați social”: Cult Research și GRF+ în parteneriat cu EFdeN lansează „Studiul celor 4 Românii”
![[PR & Comunicare 2023] Bogdan Tomoiaga: Cred că ne-am pierdut unicitatea, ne-am pierdut valoarea pe care o aduc resursele creative specializate și asta se simte](https://media.iqads.ro/2023/04/bogdan-tomoiaga-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Bogdan Tomoiaga: Cred că ne-am pierdut unicitatea, ne-am pierdut valoarea pe care o aduc resursele creative specializate și asta se simte

Mastercard Sport Economy Index 2023: Pasiunea europenilor pentru sport este mai mare ca niciodată, în timp ce sălile de sport, stadioanele și tehnologia prosperă

După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+
![[SoMe 2020] Mădălina Săvulescu: Mentalul colectiv a fost fragil în toată această perioadă. Așteptările publicului de la brand-uri au crescut brusc](https://media.iqads.ro/2020/07/madalina-savulescu-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Mădălina Săvulescu: Mentalul colectiv a fost fragil în toată această perioadă. Așteptările publicului de la brand-uri au crescut brusc

Cea mai importanta conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est revine toamna aceasta

Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning-ul si tehnologiile biometrice au deschis o sumedenie de rute noi pentru research-ul in PR
