
Articole care fac referire la Kaufland Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Kaufland Romania


Începe One World Romania 18. Peste 50 de invitați speciali vor intra în dialog cu publicul în cadrul ediției despre rezistență și înțelegere

Moment special la premiera de gală „Hoții de subiecte”: actrița Karina Jianu a primit „premiul anual pentru Originalitate interpretativă” oferit de Margareta Pâslaru

„Dragoste Fără Cuvinte” - Persoane Surde, Limba Semnelor și Vedete pe Marele Ecran - Trailer oficial

Karina Jianu, Ștefan Iancu, Ana Toda, Dragoș Prundeanu și Alexia Galeș - tinerii actori din cel mai nou film pentru adolescenți: HOȚII DE SUBIECTE

A patra ediție a proiectului „Învinge cancerul” a luat sfârșit - un pas important în detecția precoce a cancerului de sân

Studiu Reveal Marketing Research: Sustenabilitatea în consum, o preocupare în creștere – schimbările „reale” și prețurile accesibile devin priorități

Minio lansează „Black Friday la Idei” – o campanie promoțională inedită prin care brandurile își pot cumpăra campanii gata-făcute
![[Case Study] Cum comunici despre intersecționalitate. De la „n-ați găsit și voi un cuvânt mai bun?” la „Ups, sunt și eu aici. N-am știut că am fost discriminat”](https://media.iqads.ro/2024/11/colaj-deschidere-cover-410.jpg)
[Case Study] Cum comunici despre intersecționalitate. De la „n-ați găsit și voi un cuvânt mai bun?” la „Ups, sunt și eu aici. N-am știut că am fost discriminat”

Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards (Berlin)

#ÎnStareSăAjut: Granturi de un milion de lei pentru proiecte de sprijinire a sănătății emoționale a adolescenților din România

180+ de milioane de euro pentru 3.000+ proiecte ale ONG-urilor active în comunități din România datorită activității Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC) în cei 30 de ani de existență

Studiu Reveal Research: Provocările financiare determină românii să caute soluțiile sustenabile cu beneficii economice directe

Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal
