
Articole care fac referire la Junior Account Executive


Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

„Nu sunt Papă-Lapte” – O campanie de curaj și conștientizare, semnată de Jam Session Agency pentru Naturli'

The Geeks și OTP Bank România dau play la #FiiPrecaut, un exemplu de creative use of data într-o serie despre fraudele online
![[Start in industrie] Daria Panaite: Dacă la început te simți puțin pierdut, speriat și copleșit de toate informațiile pe care le primești, atunci keep going, ești pe drumul cel bun!](https://media.iqads.ro/2023/07/whatsapp-image-2023-06-12-at-17-41-39-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Daria Panaite: Dacă la început te simți puțin pierdut, speriat și copleșit de toate informațiile pe care le primești, atunci keep going, ești pe drumul cel bun!
![[Start in industrie] Anastasia Budesteanu: Suntem o generatie foarte deschisa catre tot ce inseamna nou. Suntem foarte curiosi si ne dorim sa experimentam tot ce se poate](https://media.iqads.ro/2023/07/poza-anastasia-budesteanu-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Anastasia Budesteanu: Suntem o generatie foarte deschisa catre tot ce inseamna nou. Suntem foarte curiosi si ne dorim sa experimentam tot ce se poate

Minio Studio și CeraVe România au dezvoltat o serie de activări puternice dedicate Gen Z, odată cu lansarea noii game anti-imperfecțiuni de la CeraVe

McCann Worldgroup Romania cauta NEXT STAR TEAM: meet Ionescu Lorena, Junior Account Executive @ MRM ROMANIA
![[Account Life] Oana Romanescu: Marcomul din România se comporta ca un organism viu, care se adapteaza, se transforma si devine ceea ce trebuie si poate sa fie in contextual actual](https://media.iqads.ro/2022/06/poza-oana-romanescu-cover-410.jpg)
[Account Life] Oana Romanescu: Marcomul din România se comporta ca un organism viu, care se adapteaza, se transforma si devine ceea ce trebuie si poate sa fie in contextual actual
![[Account Life] Fulvia Olaru: Diferența dintre felul în care se filtrează acum o idee sau o execuție, față de acum câțiva ani, este de la cer la pământ](https://media.iqads.ro/2022/03/fulvia-olaru-cover-410.jpg)
[Account Life] Fulvia Olaru: Diferența dintre felul în care se filtrează acum o idee sau o execuție, față de acum câțiva ani, este de la cer la pământ

Mercury360 câștigă Bronze la Cresta Awards pentru “Catalogul de furturi”, o campanie pentru Poliția Română

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări
![[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate](https://media.iqads.ro/2018/09/alexandra-ciobanu-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate
![[Premiile FIBRA #1] Bronze FIBRA - MullenLowe Profero - Take Leutu for a walk / ING Card Complet / ING Bank](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-5-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Bronze FIBRA - MullenLowe Profero - Take Leutu for a walk / ING Card Complet / ING Bank

Profero duce salariile ratacite la ING. Proiectul interactiv din Piata Universitatii le arata trecatorilor drumul pana la cel mai apropiat ING Office

Farmec si MullenLowe dezvaluie secretul frumusetii romancelor. Noua campanie Gerovital Plant promoveaza frumusetea romancelor la nivel de brand national
![[Drumul spre Gatit: echipele] Business Results devine Curcubeu pe Ceru' Gurii la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl](https://media.iqads.ro/2015/07/curcubeu-cover-410.jpg)