
Articole care fac referire la Johnson & Johnson


Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români

Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii

INOVEO il coopteaza pe Juergen Bamberg - Director de Creatie, pentru a conduce echipa de design in proiecte cheie de branding din Romania

ACCEPT deschide porțile Pride Park și lansează campania #ComeOutSpeakUp în cadrul Bucharest Pride 2021

1,700 de persoane vaccinate în Călărași, prin intermediul Caravanei de Vaccinare organizată de Crucea Roșie Română și BCR Asigurări de Viață VIG

MSD anunță acordul cu Guvernul SUA pentru furnizarea Molnupiravir, un tratament oral pentru pacienții cu forme ușoare-moderate de COVID-19

Doar 3% dintre români știu că analizele de sânge, precum hemoleucograma, ajută la depistarea cancerelor de sânge

În contextul pandemiei COVID-19, Bucharest Forum abordează începând de azi, într-o ediție maraton, tema rezilienței societăților la șocuri majore

Dincolo de cifre sunt oameni. O campanie premieră Ogilvy România de susținere a comunităților creative locale

Johnson&Johnson și Ogilvy România au lansat noua gamă Neutrogena® prin intermediul primului eveniment de beauty organizat online

#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România

Creative VR și Veranda Mall au adus grătarul și micii de Obor în casele românilor, prin Augmented Reality

Squad și L2 au realizat pentru ING o campanie de influential marketing în care s-a vorbit pe bune despre cum stă treaba cu banii în cuplu

L2 și Creative VR au realizat, pentru ING, prima campanie de CSR prin intermediul unui filtru de Instagram

ANTI-TREND: Ți-a plăcut vara asta la festivaluri? ING, L2 și SQUAD.influencers zic “much FOMO, very expensive”

SQUAD.influencers si Shake Advertising au pus în mișcare noul lineup de influenceri urbani Tommy Hilfiger

Lansarea Alianței Unstereotype pentru eliminarea stereotipurilor din reclame. UN Women și Unilever convoacă liderii industriei pentru a accelera progresul
![[PR de criză] Ce să NU faci niciodată, de la Trust Communications: Să dispari, să cauți vinovați, să te folosești de "No comment"](https://media.iqads.ro/2017/04/collage3-cover-410.jpg)
[PR de criză] Ce să NU faci niciodată, de la Trust Communications: Să dispari, să cauți vinovați, să te folosești de "No comment"

Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%

Corporatiile romanesti si internationale din AmCham se declara impotriva OUG-ului de modificare a Codului Penal

Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
