
Articole care fac referire la J&B


Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică, lansând campania de comunicare „We are Cinema”

S.Pellegrino Young Chef Academy 2024-25: Doi concurenți români printre finaliștii concursului din regiunea Europei de Sud

Au început înscrierile pentru cea de-a șasea ediție a competiției S.Pellegrino Young Chef Academy ce caută și promovează cei mai talentați bucătari sub 30 de ani

Stefanini Infinit și PPD Global România: 6 ani de colaborare creativă pentru branduri de renume precum J&B, Tazovsky, Campari sau San Pellegrino

Aperol District: primul eveniment creat de brandul italian pentru a permite consumatorilor să facă parte din universul Aperol vine și la București

Campari și Dana Rogoz au celebrat creații de neuitat la cea de-a 76-a ediție a Festivalului de la Cannes

STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România
![[Bibliografii personale] Raisa Beicu: Literatura este una dintre cele mai puternice forme de vindecare pentru mine](https://media.iqads.ro/2022/08/fotojet11-cover-410.jpg)
[Bibliografii personale] Raisa Beicu: Literatura este una dintre cele mai puternice forme de vindecare pentru mine
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
![[Bilant 2019] Alexandru Cernătescu: A inceput inca un val masiv din procesul de transformare digitala radicala a business-ului](https://media.iqads.ro/2020/01/img-3788-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Alexandru Cernătescu: A inceput inca un val masiv din procesul de transformare digitala radicala a business-ului
![[Reguli de pitch] Alex Cernatescu (Infinit Agency): Nu de putine ori rezultatul unui pitch organizat prost a fost unul dezastruos pentru client](https://media.iqads.ro/2019/08/download-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Alex Cernatescu (Infinit Agency): Nu de putine ori rezultatul unui pitch organizat prost a fost unul dezastruos pentru client

PPD România, recompensată de Diageo cu premiul “Diageo Europe Partner Markets - Partner of the Year”
![[UPDATE] Trei Golduri si 8 shortlisturi pentru Romania la EMEA SABRE Awards 2018. 3 campanii au primit Certificate de Excelenta si la IN2 SABRE Awards EMEA](https://media.iqads.ro/2018/05/33216307-10160601380520271-2984918192440213504-o-cover-410.jpg)
[UPDATE] Trei Golduri si 8 shortlisturi pentru Romania la EMEA SABRE Awards 2018. 3 campanii au primit Certificate de Excelenta si la IN2 SABRE Awards EMEA

Diageo şi PPD România cu susţinerea Mega Image dau startul unei campanii de informare şi educare cu privire la consumul responsabil de alcool

PPD România, lider pe piața de distribuție a băuturilor alcoolice premium importate, aniversează evoluția primilor 10 ani pe piața locală

Costin Velicu (VICE Romania): Povestea cu J&B este o poveste de succes in ceea ce priveste branded contentul. VICE a fost un creator de continut in acest proiect

Hit-urile verii la petrecerea #WeGlobal - 17 dintre artiștii label-ului au urcat pe scenă și au dat startul unei veri pline de muzică de calitate
![[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners](https://media.iqads.ro/2017/06/effie-n-cover-800-cover-410.jpg)
[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners
![[Schimbari in media] Gabriel Patru (MEC): Daca oamenii vor fi in strada, si brandurile vor fi in strada, daca oamenii vor fi acasa, la televizor, brandurile vor fi la televizor](https://media.iqads.ro/2017/02/img-1963-cover-410.jpg)
[Schimbari in media] Gabriel Patru (MEC): Daca oamenii vor fi in strada, si brandurile vor fi in strada, daca oamenii vor fi acasa, la televizor, brandurile vor fi la televizor
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna decembrie 2016. J&B Romania ocupa primele doua locuri](https://media.iqads.ro/2017/01/sfvdsfvsd-cover-410.jpg)
[YouTube Romania Ads Leaderboard] Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna decembrie 2016. J&B Romania ocupa primele doua locuri
![[Cu influencerii la client] Andreea Samareanu si Adela Stoicescu (Porter Novelli): Exista diversitate, insa brandurile inca au tendinta de a se orienta spre cei mai bine cotati sau cunoscuti influenceri](https://media.iqads.ro/2016/10/img-4135-cover-410.jpg)
[Cu influencerii la client] Andreea Samareanu si Adela Stoicescu (Porter Novelli): Exista diversitate, insa brandurile inca au tendinta de a se orienta spre cei mai bine cotati sau cunoscuti influenceri

Bauturile alcoolice si Generatia Y: preferinte si ocazii de consum. Un nou studiu marca Starcom MediaVest Group

Marilena Istratescu (Hello Group): O promisiune de brand nu mai e suficienta intr-o piata in care clientii sunt obisnuiti sa fie intampinati cu oferte comerciale de nerefuzat
