
Articole care fac referire la ISRA Center Marketing Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii ISRA Center Marketing Research


Miercuri, 15 noiembrie 2023 a avut loc la Hotel Sheraton a 9-a ediție „ESOMAR Connect ROMANIA 2023”, conferința locală a industriei de cercetare de piață

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”

Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață

Best Of Esomar. Market Research In Romania: Building Customer Experience In A World Of Discontinuous Loyalty
![[Directii de research] Alice Mihai (ISRA Center): Cercetarile au devenit tot mai complexe ca obiective, lucru reflectat in abordarile de tip hibrid sau „fusion” intre calitativ si cantitativ](https://media.iqads.ro/2018/02/alice-isra-photo-landscape-cover-410.jpg)
[Directii de research] Alice Mihai (ISRA Center): Cercetarile au devenit tot mai complexe ca obiective, lucru reflectat in abordarile de tip hibrid sau „fusion” intre calitativ si cantitativ

BEST OF ESOMAR ROMANIA 2015, cel mai mare eveniment dedicat cercetarii de piata, va avea loc pe 29 octombrie
![[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei](https://media.iqads.ro/2015/10/12068579-1161438707217395-89066330354287762-o-cover-410.jpg)
[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Bogdan Nitu: Engagement-ul de calitate se bazeaza pe insight-uri obtinute in timp real](https://media.iqads.ro/2015/10/abz-0912-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Bogdan Nitu: Engagement-ul de calitate se bazeaza pe insight-uri obtinute in timp real
![[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Cristina Iacobescu: Analiza de date social media deschide drumul catre un nou tip de cercetare de piata](https://media.iqads.ro/2015/10/12109890-1161274147233851-1353131488068772635-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Cristina Iacobescu: Analiza de date social media deschide drumul catre un nou tip de cercetare de piata
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Dragos Stanca: Accentul se pune din ce in ce mai mult pe audiente – mesajul potrivit la timpul potrivit pentru persoanele potrivite](https://media.iqads.ro/2015/10/12069002-1161287810565818-4338316145426672763-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Dragos Stanca: Accentul se pune din ce in ce mai mult pe audiente – mesajul potrivit la timpul potrivit pentru persoanele potrivite
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Cosmin Nastasa: Portretul internautului-cumparator roman](https://media.iqads.ro/2015/10/12139984-1161314050563194-7054979988009599353-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Cosmin Nastasa: Portretul internautului-cumparator roman
![[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Raluca Iacob: Brandurile nu trebuie sa fie decat un receptor foarte bun al vietilor consumatorilor](https://media.iqads.ro/2015/10/12068553-1161215803906352-654202445636976096-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Raluca Iacob: Brandurile nu trebuie sa fie decat un receptor foarte bun al vietilor consumatorilor
![[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Raluca Radu: Odata cu avansul tehnologic s-a trecut de la o abordare a consumatorului bazata in offline, la una online, apoi catre una omnichannel](https://media.iqads.ro/2015/10/12080263-1161219743905958-2573909367921278902-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Raluca Radu: Odata cu avansul tehnologic s-a trecut de la o abordare a consumatorului bazata in offline, la una online, apoi catre una omnichannel
![[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Iulia Carabas: Printre beneficiile pe care utilizatorii romani Uber le-au apreciat foarte mult se numara faptul ca plata nu se face pe baza de bani cash](https://media.iqads.ro/2015/10/12094739-1161215270573072-2792569180693346122-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Iulia Carabas: Printre beneficiile pe care utilizatorii romani Uber le-au apreciat foarte mult se numara faptul ca plata nu se face pe baza de bani cash
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Valentin Radu: Net Promoter Score-ul este un KPI care poate arata viitorul companiei/brandului tau, nu trecutul](https://media.iqads.ro/2015/10/abz-1055-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Valentin Radu: Net Promoter Score-ul este un KPI care poate arata viitorul companiei/brandului tau, nu trecutul
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Trei valuri de evolutie a retailului, desfasurate de Ioan Simu](https://media.iqads.ro/2015/10/abz-1066-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Trei valuri de evolutie a retailului, desfasurate de Ioan Simu
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Claudiu Dobrita: Prin tehnologie, Homo Faber se transforma in Homo Faver](https://media.iqads.ro/2015/10/12112910-959710257406271-712852885-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Claudiu Dobrita: Prin tehnologie, Homo Faber se transforma in Homo Faver
![[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Valentina Vesler: Vocea consumatorului e reperul atunci cand nu se gasesc solutii](https://media.iqads.ro/2015/10/12080360-1160777163950216-3518541215008289873-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Valentina Vesler: Vocea consumatorului e reperul atunci cand nu se gasesc solutii
![[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Cristina Miclea: Consumatorii romani sunt mai sceptici, ceea ce inseamna ca nu exista atat de multa inovatie in ce priveste imbunatatirea produselor lactate](https://media.iqads.ro/2015/10/12140060-1160802237281042-5882235544622972216-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Cristina Miclea: Consumatorii romani sunt mai sceptici, ceea ce inseamna ca nu exista atat de multa inovatie in ce priveste imbunatatirea produselor lactate
![[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Claudia Chirilescu: Consumatorul din 2015 nu mai este multumit doar sa asculte, ci vrea sa contribuie la povestea brandului](https://media.iqads.ro/2015/10/12109837-1160778660616733-3605310751024151497-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow Marketing & Research Trends] Claudia Chirilescu: Consumatorul din 2015 nu mai este multumit doar sa asculte, ci vrea sa contribuie la povestea brandului
![[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Maria Tudor: Versatilitatea a devenit cheia in construirea brandurilor din FMCG](https://media.iqads.ro/2015/10/12113473-1160770837284182-6150255966463404781-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing & Research Trends] Maria Tudor: Versatilitatea a devenit cheia in construirea brandurilor din FMCG
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Evolutia a doua nevoi esentiale ale consumatorului si trendurile aferente. Maria Stefanescu (Ipsos), despre apartenenta la grup si progresul individual](https://media.iqads.ro/2015/10/12119953-1160738630620736-8544575693348821855-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Evolutia a doua nevoi esentiale ale consumatorului si trendurile aferente. Maria Stefanescu (Ipsos), despre apartenenta la grup si progresul individual
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Mihai Barsan: Cei care au in prezent intre 25-49 de ani sunt cea mai atractiva parte a populatiei](https://media.iqads.ro/2015/10/12124400-959717554072208-339259902-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Mihai Barsan: Cei care au in prezent intre 25-49 de ani sunt cea mai atractiva parte a populatiei
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Oana Matei: Comertul se transforma, dar cel clasic nu dispare](https://media.iqads.ro/2015/10/12119663-959710764072887-1681642682-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Oana Matei: Comertul se transforma, dar cel clasic nu dispare
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Dan Petre: Parintii se muta dinspre reactivitate inspre proactivitate si vor privi tot mai tare universitatile ca investitii in viitorul copiilor lor](https://media.iqads.ro/2015/10/12045754-1160730377288228-8990104559756790384-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Dan Petre: Parintii se muta dinspre reactivitate inspre proactivitate si vor privi tot mai tare universitatile ca investitii in viitorul copiilor lor
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Daniel Enescu, despre epoca multiscreen-ului si consumul de media: 4 ecrane si 3 generatii](https://media.iqads.ro/2015/10/12113412-1160725233955409-6901770652853530352-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Daniel Enescu, despre epoca multiscreen-ului si consumul de media: 4 ecrane si 3 generatii
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Digitalizarea, clientii si agentiile. Stefan Chiritescu: Orice tip de organizatie trebuie sa devina 'digitally fit'](https://media.iqads.ro/2015/10/12094824-1160745057286760-6026569553033515246-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Digitalizarea, clientii si agentiile. Stefan Chiritescu: Orice tip de organizatie trebuie sa devina 'digitally fit'
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Scaparea din vertijul trendurilor, explicata de Alice Mihai si Ioana Bobe (ISRA Center)](https://media.iqads.ro/2015/10/12068751-1160746570619942-6231342598309729490-o-1-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Scaparea din vertijul trendurilor, explicata de Alice Mihai si Ioana Bobe (ISRA Center)

Costin Radu: Cresterea accelerata a numarului de utilizatori al aplicatiilor de ad blocking ar putea transforma fundamental felul in care facem advertising online
![[In trend] Alice Mihai (ISRA): Obsesia legata de "big data" si "market analytics" este una tranzitorie pentru ca niciun client nu-si doreste ca la sfarsitul zilei sa spuna: "we are rich in data, but poor in insights"](https://media.iqads.ro/2015/09/fotoalice-isra-cover-410.jpg)
[In trend] Alice Mihai (ISRA): Obsesia legata de "big data" si "market analytics" este una tranzitorie pentru ca niciun client nu-si doreste ca la sfarsitul zilei sa spuna: "we are rich in data, but poor in insights"

Stefan Chiritescu: Big data. Pare cosmarul clientului roman: e scump, greu de inteles, necesita o investitie pe termen lung si consistenta in abordare

Alina Buzatu: In practica, avem retete inca din anii '90; cu alea ne-am pastrat locul de munca, cu alea continuam
