
Articole care fac referire la Ipsos Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ipsos Research


A 10-a ediție ESOMAR Connect România 2024 s-a încheiat cu succes și cu o audiență entuziastă la Hotel Sheraton București

Tinerii angajați preferă un job lipsit de stres, în timp ce generațiile mai mature caută un loc de muncă ce le oferă un sentiment de apartenență

UAPR, alături de Ipsos, vă invită la o discuție captivantă despre impactul stereotipurilor în publicitate

De ce rămân angajații români în IMM-uri: cultură organizațională, oportunități de avansare în carieră și dezvoltare profesională
![[Romania reala] Alina Stepan: In pofida multor validari pe care le-am primit ca popor in ultimii 30 de ani, inca mai credem ca nu e de bon ton sa spui ‘nu stiu’. Bineinteles, ce nu stii nici nu te alarmeaza](https://media.iqads.ro/2024/04/alina-stepan-ipsos-cover-410.jpg)
[Romania reala] Alina Stepan: In pofida multor validari pe care le-am primit ca popor in ultimii 30 de ani, inca mai credem ca nu e de bon ton sa spui ‘nu stiu’. Bineinteles, ce nu stii nici nu te alarmeaza

Ceasurile inteligente aduc schimbări pozitive sănătății. 87% dintre utilizatorii de smartwatch-uri au adoptat noi comportamente sănătoase

Angajații români și specialiștii în resurse umane identifică tendințele care pot schimba piața muncii până în 2030

HUAWEI inaugurează un nou laborator în Europa, dedicat cercetării în domeniul sănătății și sportului

Elementele-cheie care dictează succesul campaniilor digitale din industria automotive: Teads și Ipsos prezintă concluziile unei analize globale bazate pe AI

L’Oréal Paris își continuă misiunea de a lupta împotriva hărțuirii stradale lansând cea de-a doua ediție a campaniei Stand-Up

#ProtejațiToateFamiliile. "Oamenii au nevoie să-și povestească viața și durerile, să poate fi primite cu compasiune, sperând ca alții, la rândul lor, să simtă că nu sunt singuri și că își pot găsi locul în lume"

L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie

Românii vin pe TikTok pentru a descoperi cultura locală și a se exprima creativ, conform unui studiu TikTok

VMLY&R și Durex lansează #SafeToPlayHub, o amplă platformă regională de educație sexuală pentru Gen Z

Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”

Arctic lansează Fundația Arctic pentru a consolida educația pentru sustenabilitate în rândul românilor

Studiu Glovo România: 4 din 10 IMM-uri din HoReCa și retail afirmă că nu sunt pregătite în fața unor crize globale

Retrospectiva anului 2022: Realizări, provocări și idei aduse la viață de echipa de Digital Marketing a Zitec

Glovo lansează programul Glovo Local - o inițiativă ce sprijină IMM-urile din industria de retail și restaurantele

Stand Up: L’Oréal Paris susține lupta împotriva hărțuirii stradale. 80% dintre femei au experimentat o formă de hărțuire în spațiile publice

Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

Pericolele percepției. De ce ne înșelăm în aproape toate privințele - Bobby Duffy | Editura Publica, 2019
