
Articole care fac referire la Innovation Director


InfluenceMe 2024. Numărul campaniilor cu influenceri crește, dar capacitatea influencerilor de a impacta indicatorii de brand scade în majoritatea cazurilor

„Iartă-mă, m-am uitat fără tine” e un reality-show găzduit de Theo Rose, care tratează cu umor drama micilor escapade cinematografice într-un format cu care putem rezona cu toții

Irina Rimes & Fuego sunt experți în ornat bradul, în noul episod din #SărbătorileAltfel alături de Pepsi

Miss Wellington si Mario Fresh reinterpreteaza traditionalele sarmalute si petrec #SarbatorileAltfel cu Pepsi

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Peste 16.000 de femei au beneficiat de ecografii mamare gratuite prin caravana socială Cancel Cancer

InfluenceMe 2023: Numărul campaniilor cu influenceri crește exponențial, dar indicatorii de notoritetate și eficiență scad

CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

AVON și Kaufland România continuă caravana socială #CancelCancer – un demers de prevenție împotriva cancerului de sân - îndemnând femeile să dea ‘cancel’ motivelor pentru care amână controlul mamar anual

Ce ne mai poate surprinde la activările de brand? În căutarea echilibrului perfect: offline vs. online

Femeile din România nu au timp pentru ele. Grija și timpul sunt întotdeauna îndreptate către familie, copii, părinți, dar niciodată către nevoile lor

Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete, în prima promoție națională. Pepsi și Lay’s semnată DDB România

InfluenceMe 2022. Studiul Starcom România care analizează impactul generat de campaniile de influencer marketing în rândul consumatorilor

AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, îndemnând femeile să fie parte din cel mai mare manifest-social al scuzelor (ne)necesare

Pe 15-16 martie 2022, discutăm despre viitorul forței de muncă într-o notă pragmatică, la noua ediție „Tomorrow@Work” – eveniment hibird

CLUJ- NAPOCA HR VIBES 2021: A sosit momentul companiile să implementeze o insfrastructură de schimbare și procese care să susțină schimbarea

InfluenceMe 2021. Studiul Starcom care analizează factorii determinanți ai unei campanii de influencer marketing de succes

InfluenceMe 2020: Contextul pandemic a generat schimbări de percepție în rândul consumatorilor și noi moduri de valorizare și evaluare a campaniilor cu influenceri

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

Starcom lansează primul studiu netnografic care analizează tranzițiile comunităților online de la începutul pandemiei

InfluenceMe 2019: Atitudinile și preferințele consumatorilor sunt influențate îndeosebi de campaniile care au o componentă culturală și un impact social.
![[Marketeri in training] Stefan Teodorescu (URSUS Breweries): Am coordonat recent o initiativa regionala pentru grupul Asahi de a redefini felul in care abordam briefurile de creatie](https://media.iqads.ro/2019/07/0x5a0255-cover-410.jpg)