![Romanian PR Award 2023, sub semnul diversității](https://media.iqads.ro/2023/09/comunicat-xxi-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Image PR
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Image PR
![Romanian PR Award 2023, sub semnul diversității](https://media.iqads.ro/2023/09/comunicat-xxi-cover-410.jpg)
![[PR & Comunicare 2023] Alexandru Păiuș: Influencer relations is the new media relations. Influencerii vor câștiga mai multă influență, dar se vor confrunta cu cerințe și negocieri mai stricte din partea agențiilor](https://media.iqads.ro/2023/02/alexandru-paius-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Alexandru Păiuș: Influencer relations is the new media relations. Influencerii vor câștiga mai multă influență, dar se vor confrunta cu cerințe și negocieri mai stricte din partea agențiilor
![EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett](https://media.iqads.ro/2020/11/effie-o-jpg-cover-410.jpg)
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[Start in PR] Mihaela Pătrașcu: Am un mesaj pentru industrie și aș spune că ar trebui să ofere șanse și celor mai mici, să nu uite de unde au plecat](https://media.iqads.ro/2020/11/mihaela-patrascu-cover-410.jpg)
[Start in PR] Mihaela Pătrașcu: Am un mesaj pentru industrie și aș spune că ar trebui să ofere șanse și celor mai mici, să nu uite de unde au plecat
![[Start in PR] Ioana Vlasceanu: Ceea ce cred eu că arată sau sună bine nu este neapărat valabil și pentru publicul larg](https://media.iqads.ro/2020/10/ioana-vlasceanu-cover-410.jpg)
[Start in PR] Ioana Vlasceanu: Ceea ce cred eu că arată sau sună bine nu este neapărat valabil și pentru publicul larg
![[Noul context] Alexandru Paius: Este vizibila o “goana” dupa idei de cauze, dar nu toate sint relevante pentru brandurile respective](https://media.iqads.ro/2020/05/alexandru-paius-2-cover-410.jpg)
[Noul context] Alexandru Paius: Este vizibila o “goana” dupa idei de cauze, dar nu toate sint relevante pentru brandurile respective
![[Omul și brandul] Luminița Gîdea (Unilever): De la bun început, mi-am dorit să mă asigur că viziunea Dove asupra frumuseții ajunge la fiecare femeie din România](https://media.iqads.ro/2019/03/luminita-gidea1-cover-410.jpg)
[Omul și brandul] Luminița Gîdea (Unilever): De la bun început, mi-am dorit să mă asigur că viziunea Dove asupra frumuseții ajunge la fiecare femeie din România
![[Concluziile lui 2018] Trei bilanturi de la Image PR: A fost primul an în care brandurile au urlat sau au tăcut mai mult decât până acum](https://media.iqads.ro/2018/12/image-pr-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Trei bilanturi de la Image PR: A fost primul an în care brandurile au urlat sau au tăcut mai mult decât până acum
![[PR de criza] Andra Gherasim si Alina Marcu, despre altfel de dusmani: Lipsa de asumare, refugierea in spatele procedurilor, timpul de reactie intarziat](https://media.iqads.ro/2017/03/andra-gherasim-alina-marcu-image-pr1-cover-410.jpg)
[PR de criza] Andra Gherasim si Alina Marcu, despre altfel de dusmani: Lipsa de asumare, refugierea in spatele procedurilor, timpul de reactie intarziat
![Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări](https://media.iqads.ro/2016/11/2016-1121-22163900-cover-410.jpg)
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![[Cu influencerii la client] Andra Gherasim si Ruxandra Popescu (Image PR): Prea multe mesaje pot crea efectul unui raft de supermaket in comunicarea influencerului](https://media.iqads.ro/2016/10/image-pr-cover-410.jpg)
[Cu influencerii la client] Andra Gherasim si Ruxandra Popescu (Image PR): Prea multe mesaje pot crea efectul unui raft de supermaket in comunicarea influencerului
![[PR-ul creativ] Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina](https://media.iqads.ro/2015/10/alex-paius-cover-410.jpg)
[PR-ul creativ] Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina
![In 15 ani, Tasuleasa Social a format 1.500 de voluntari. De vorba cu Liliana Bindeanu despre cultivarea voluntariatului in Romania](https://media.iqads.ro/2015/09/vfv-cover-410.jpg)
In 15 ani, Tasuleasa Social a format 1.500 de voluntari. De vorba cu Liliana Bindeanu despre cultivarea voluntariatului in Romania
![Iulia Floricica (Unilever), despre campania "DERO e al tau" – totul a pornit de la dorinta noastra ca romanii sa aiba un cuvant de spus in felul in care evolueaza acest brand](https://media.iqads.ro/2015/02/deroderocover-cover-410.jpg)
Iulia Floricica (Unilever), despre campania "DERO e al tau" – totul a pornit de la dorinta noastra ca romanii sa aiba un cuvant de spus in felul in care evolueaza acest brand
![[Din presa in PR] Alexandru Paius: Sunt si astazi jurnalisti care il vad pe omul de comunicare ca pe o bariera intre ei si organizatia despre care ei vor sa scrie](https://media.iqads.ro/2015/01/a-0016-resize-cover-410.jpg)
[Din presa in PR] Alexandru Paius: Sunt si astazi jurnalisti care il vad pe omul de comunicare ca pe o bariera intre ei si organizatia despre care ei vor sa scrie
![[INSIDER | Business-ul IMAGE PR in 2015] Alexandru Paius: In 2014 am reusit sa mentinem fee income-ul la un nivel de peste 500 mii de euro](https://media.iqads.ro/2015/01/alex-paius-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul IMAGE PR in 2015] Alexandru Paius: In 2014 am reusit sa mentinem fee income-ul la un nivel de peste 500 mii de euro
![[Festivaluri] Catrinel Burghelea: Cand soseste la poarta un curier cu o diploma sau un premiu, intreaga agentie e cuprinsa de un val de entuziasm si mandrie](https://media.iqads.ro/2014/11/catrinel-burghelea-1-cover-410.jpg)
[Festivaluri] Catrinel Burghelea: Cand soseste la poarta un curier cu o diploma sau un premiu, intreaga agentie e cuprinsa de un val de entuziasm si mandrie
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de PR] Alexandru Paius: Nu am creat un departament specializat de comunicare online, nu o vedem ca pe o competenta separata de celelalte](https://media.iqads.ro/2014/10/alexandru-paius-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de PR] Alexandru Paius: Nu am creat un departament specializat de comunicare online, nu o vedem ca pe o competenta separata de celelalte
![”Tu ce tip de mancacios esti?” - aplicatia prin care Danone ofera consumatorilor sfaturi pentru o alimentatie echilibrata](https://media.iqads.ro/2014/10/logo-danone-cover-410.jpg)