
Articole care fac referire la IKEA Company
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii IKEA Company


IKEA România anunță rezultatele financiare pentru un nou an de creștere record. Cu o creștere anuală de 14%, IKEA România continuă să investească în oameni și expansiune

IKEA și IKEA Foundation invită lumea întreagă să se joace mai mult pentru o viață de zi cu zi mai bună

Colecția YPPERLIG realizată în colaborare cu HAY, compania daneză de design, ajunge în magazinul IKEA din București

„Tradiţii în viitor” – IKEA România lansează o expoziţie unică în parteneriat cu Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti”

Studiul IKEA despre ce face o casă să fie acasă: bucureștenii se simt în siguranță și interacționează cu cei dragi acasă
![[CSR-ul lui 2017] Mircea Ilie, IKEA: Parteneriatul cu comunitatea nu este o activitate care să aibă o finalitate în timp, ci trebuie să dureze tot atât cât compania există pe piață](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-ikea-2-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Mircea Ilie, IKEA: Parteneriatul cu comunitatea nu este o activitate care să aibă o finalitate în timp, ci trebuie să dureze tot atât cât compania există pe piață

Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%

Freelancer pe strategie si branding, dupa 16 ani de marketing. Mihaela Muresan: Un client mai mic masoara altfel lucrurile si valoarea, iar provocarea e sa explic de ce lucrurile pe care le fac ii vor impacta afacerea

Studiul IKEA despre dimineti: bucurestenii se trezesc mai devreme decat locuitorii altor capitale europene
![[Festivaluri] Oana Bulexa: Brandurile curajoase care fac campanii de impact merita sa fie aplaudate la scena deschisa](https://media.iqads.ro/2014/11/10660129-10204985814267704-9185575370266874130-n-cover-410.jpg)
[Festivaluri] Oana Bulexa: Brandurile curajoase care fac campanii de impact merita sa fie aplaudate la scena deschisa

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in august 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iulie 2014

Daniela Stoican (IKEA Romania): Finantam programe de lunga durata care sa ofere schimbari pe termen lung

IKEA Group in anul fiscal 2012: vanzari de 27 miliarde EUR, in crestere cu 9,5% fata de anul anterior

IKEA continua campania "Jucariile de plus" prin intermediul careia sustine programele UNICEF si Salvati Copiii
