
Articole care fac referire la IAB MIXX Awards


La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Andrei Dragu este noul Chief Integration Officer pentru servicii de Marketing Comms al Graffiti Plus (GRF+)

321sport și Cheil Centrade lansează inițiativa #FugiCaSăFugă prin care kilometrii alergați în aplicația Alergado ajută femeile să fugă din relații abuzive prin consultanța Asociației ANAIS

T.R.A.I., indexul creat de Publicis și Digitas pentru Storia, a apărut în studiul realizat de Effie Awards Europe și Kantar 2023

Akabel Agency, cel mai nou jucător de pe piața de digital din România, aduce brandurile mai aproape de consumator prin autenticitate și relevanță

Campania „Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, dezvoltată de Cheil | Centrade pentru CONAF și susținută de OMV Petrom, marchează un an cu trofee de aur și argint

Cheil | Centrade își întărește departamentul de Creație cu un Group Creative Director multipremiat - Mădălina Pop

Cheil | Centrade semnează campania integrată pentru NN Premium Care Abroad, noua asigurare pentru boli grave cu tratament în străinătate
![[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti](https://media.iqads.ro/2024/01/ius-082-cover-410.jpg)
[Punct. Si de la capat] Mihai Andrei: Industria creativa a virat putin catre crearea continutului natural sau care sa para natural. Am vazut campanii ceva mai indraznete decat in anii trecuti

Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii

Mullen devine partenerul creativ al Alcon. Prima campanie semnată este Clear Vision of the Future, împreună cu Medic One

Doina Radicof & Alexa Constantinescu: Anul acesta, tema IAB MIXX Awards 2023 este intersecția dintre tehnologiile emergente, AI, VR și Metaverse, și impactul lor asupra creativității în comunicare

Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm

Ramona Todoca, directorul de creație al Wieden+Kennedy Amsterdam, este președintele juriului IAB MIXX Awards în acest an și susține un co-creation workshop

Start Înscrierilor la IAB MIXX Awards 2023. ”Mama ta știe cu ce te ocupi?” Ediția a XII-a aduce 3 noi categorii de premii

Cheil | Centrade obține primul trofeu GOLD la Golden Drum pentru Samsung Electronics România cu proiectul #22EpicNights

Roxana Niță, directorul de creație al agenției DDB, este juratul României la categoria Entertainment la Eurobest 2023

Cheil | Centrade și Samsung România scot la lumină cele mai importante Gen Z issues printr-o nouă serie de TikTok #AlloutFactZ

Cheil | Centrade și Samsung România lansează “Share Your Power in Minecraft”, primul bootcamp de egalitate în gaming

CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative

Data Revolt împlinește 5 ani - cum arată o jumătate de deceniu de inovație și excelență în digital marketing

Data Revolt la aniversarea primilor 5 ani: 5 mil. euro cifră de afaceri și o echipă de 60 de profesioniști

Cheil | Centrade obține un trofeu Silver la IAB Mixx Awards Europe cu proiectul #22EpicNights pentru Samsung Electronics România

În premieră, pe 30 mai, două radiouri își cedează frecvențele pentru a sprijini proiectul „Radioul Captiv” realizat de Cheil | Centrade pentru Asociația ANAIS

Campaniile Bookvertising și Yuki Saaki dezvoltate de Saatchi Creative Hub au obținut trei premii la IAB Mixx Awards Europe 2023

„Dacă vrei să stai relaxat, mergi la medic!” Noua campanie Servier & Medic One pentru Boala Venoasă Cronică (BVC)
