
Articole care fac referire la Hornbach

![[Etică & Tabu] Miruna Potop: Political correctness nu înseamnă cenzură. Sau plictisitor. Sigur, necesită puțină acrobație creativă. Și curaj din partea clientului](https://media.iqads.ro/2024/05/miruna-potop-cover-410.jpg)
[Etică & Tabu] Miruna Potop: Political correctness nu înseamnă cenzură. Sau plictisitor. Sigur, necesită puțină acrobație creativă. Și curaj din partea clientului

Top 5 joburi care nu vor dispărea în următorii 10 ani. Peste 3000 de oportunități de carieră la Angajatori de TOP Timișoara
![[La shopping cu creativii] Ionuț Dumitrache: Încerc să nu îmi urmez impulsul inițial de a cumpăra un lucru fără să mă gândesc de două ori dacă chiar aș avea nevoie de el sau este un simplu moft](https://media.iqads.ro/2022/12/foto-ionut-2-cover-410.jpg)
[La shopping cu creativii] Ionuț Dumitrache: Încerc să nu îmi urmez impulsul inițial de a cumpăra un lucru fără să mă gândesc de două ori dacă chiar aș avea nevoie de el sau este un simplu moft

Agenția pastel anunță aducerea în echipă a Mariei-Cristina Trepcea, în rolul de New Business Director

Cătălin Pațachia, Offerista Group: Consumatorii se așteaptă ca ofertele de retail să fie ușor accesibile online
![[PR 2022] Alexandra Diniță: Dacă aș putea, aș înlocui în vocabularul industriei termenul ăsta, “consumatorii”. Mi se pare depășit pentru lumea de azi, depersonalizant](https://media.iqads.ro/2022/02/b9f1031-cover-410.jpg)
[PR 2022] Alexandra Diniță: Dacă aș putea, aș înlocui în vocabularul industriei termenul ăsta, “consumatorii”. Mi se pare depășit pentru lumea de azi, depersonalizant
![[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”](https://media.iqads.ro/2022/02/igu-3554-edit-2-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Simona Hancu: Fie că vorbim de portaluri digitale pentru interacțiuni 1:1, fie că vorbim de proiecte speciale în Fortnite sau Roblox, metaverse este aici “to grow”
![[Noua frumusete] Georgiana Nica: Ce era la modă pe catwalk în 2000 acum poate fi folosit în campanii de awareness pentru anorexie](https://media.iqads.ro/2021/06/georgiana-nica-plannervmly-r-commerce-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Georgiana Nica: Ce era la modă pe catwalk în 2000 acum poate fi folosit în campanii de awareness pentru anorexie

Cosima Rughiniș: Inteligențele artificiale sunt antrenate pe baze de date vaste care, adesea, încorporează inegalitățile de gen trecute

BestJobs: Aproape 30.000 de joburi noi în luna aprilie. Cele mai multe joburi au fost în IT, vânzări și financiar. Numărul de joburi remote s-a dublat față de aceeași perioadă a anului trecut
![[Regizor în 30 sec] Florin Babei: Din păcate cred că ne îndreptăm din ce în ce mai mult spre drumuri deja pavate și proiecte cât mai safe](https://media.iqads.ro/2021/04/thumbnail-58986781-138513390559215-188777075767973832-n-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Florin Babei: Din păcate cred că ne îndreptăm din ce în ce mai mult spre drumuri deja pavate și proiecte cât mai safe

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

BestJobs: Pozițiile de management, imunitate scăzută în context pandemic. Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management, față de aceeași perioadă din 2019
![[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag](https://media.iqads.ro/2020/04/silvana-miruna-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag
![[Bilant 2019] Mugur Patrascu: Oamenii vor incepe sa inteleaga la ce sa se uite pentru a crede in autenticitatea unui om](https://media.iqads.ro/2019/12/collage28-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Mugur Patrascu: Oamenii vor incepe sa inteleaga la ce sa se uite pentru a crede in autenticitatea unui om
![[SoMe 2019] Ronela Gherasim (HORNBACH): Ne interesează calitatea feedbackului; vrem să vorbim direct cu cei care fac proiecte de construcții, amenajări și grădinărit](https://media.iqads.ro/2019/01/ronela-gherasim-director-marketing-hornbach-ro-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ronela Gherasim (HORNBACH): Ne interesează calitatea feedbackului; vrem să vorbim direct cu cei care fac proiecte de construcții, amenajări și grădinărit
![[Pe culmile lui 2017] Iosif Oprescu: ”Îmi plac brandurile responsabile care se implică în viața comunității. Anul acesta au fost momente în care brandurile au fost solidare cu poporul consumator”](https://media.iqads.ro/2017/12/sif-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Iosif Oprescu: ”Îmi plac brandurile responsabile care se implică în viața comunității. Anul acesta au fost momente în care brandurile au fost solidare cu poporul consumator”

CE i-ai facut, Bogdane?! Olar nu va scoate NICIODATA campanii ca Naumovici, iar asta il ROADE INTENS!!

Melanj de 8 creativi din (mai) toate colturile lumii. Juriul complet al festivalului local de creativitate Premiile FIBRA, editia a doua
![[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment](https://media.iqads.ro/2017/10/till-img-65631-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment
![[Juratii FIBRA #2] Till Eckel (Jung von Matt): Fii calm si concentreaza-te sa ai idei. Indiferent despre ce se discuta in industria de marcom la acel moment](https://media.iqads.ro/2017/10/till-img-65631-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA #2] Till Eckel (Jung von Matt): Fii calm si concentreaza-te sa ai idei. Indiferent despre ce se discuta in industria de marcom la acel moment

HORNBACH exploreaza stimulii senzoriali si tactili in noua campanie de publicitate „Traiesti! Mai stii cum e?”
![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Dragos Stanca: Accentul se pune din ce in ce mai mult pe audiente – mesajul potrivit la timpul potrivit pentru persoanele potrivite](https://media.iqads.ro/2015/10/12069002-1161287810565818-4338316145426672763-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Dragos Stanca: Accentul se pune din ce in ce mai mult pe audiente – mesajul potrivit la timpul potrivit pentru persoanele potrivite

Patru Maini isi propune sa renoveze peste 35 de scoli si gradinite in 2015 - programul de renovari al companiei a ajuns la a treia editie

Matei Curtasu: Nascut si crescut in Pantelimon, Bucuresti. Momentan, Senior Creative Scientist la Havas NY

Cosmin Mares (TOTAL PR): Am curtat cel mai recent client, Paravion, inca de cand am decis sa ne specializam si pe sectorul e-business
