
Articole care fac referire la Hollywood Multiplex


Moromeții 3, cel mai așteptat film al anului, proiecție specială la Cluj-Napoca în prezența echipei pe 14 noiembrie

Trei kilometri până la capătul lumii va putea fi văzut de vineri în cinematografele din peste 30 de orașe din țară

Anul Nou care n-a fost, Săptămâna Mare și Ext. Mașină. Noapte, în programul Nopții Albe a Filmului Românesc

Noaptea Albă a Filmului Românesc se întoarce la București, Cluj-Napoca și Timișoara pe 13 septembrie

FAMILIAR, cel mai recent film semnat de Călin Peter Netzer, va putea fi văzut de vineri pe marele ecrane din peste 20 de orașe din țară

VISUL, în regia lui Cătălin Saizescu, din 12 decembrie în cinematografele din România și din 15 decembrie în Republica Moldova

Cineaștii români ai momentului se întâlnesc cu publicul la Noaptea Albă a Filmului Românesc, pe 16 septembrie

Filmul românesc de animație Merge și-așa va rula în 41 de orașe din țară. Animația va avea avanpremiere pe 1 și 2 iunie

Thriller-ul psihologic MIRACOL va rula în 19 orașe din România. Avanpremieră pe 24 ianuarie, în 21 de cinematografe

Noaptea Albă a Filmului Românesc: peste 40 de filme în 15 locații, pe 24 septembrie. Programul complet
![[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Zamfir (RAN Events): Comunicarea de criza a devenit, de cativa ani, un 'must' in job descriptionul oricarui PR, iar cine zice ca nu e asa se minte singur](https://media.iqads.ro/2018/05/raluca-zamfir-cover-410.jpg)
[PR-ul fata cu reactiunea] Raluca Zamfir (RAN Events): Comunicarea de criza a devenit, de cativa ani, un 'must' in job descriptionul oricarui PR, iar cine zice ca nu e asa se minte singur

Filme de Oscar, focus Germania si retrospective la KINOdiseea. La drum cu tata, filmul de debut al regizoarei Anca Miruna Lazarescu are premiera la KINOdiseea International Children Film Festival

Publicis Romania si Orange, in colaborare cu Salvati Copiii, ofera al doilea bilet Orange film unui copil care nu a mai fost la cinema

Gabriel Branescu (Eikon7): Situatia in momentul acesta este ca nu numai agentia, dar si marketing-ul clientului sunt trimise in camera lor sa se joace "Marca si Comunicarea", in timp ce adultii fac "business". Si bani
