
Articole care fac referire la Head&Shoulders


Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2022. NETFLIX – Digital Client of the Year

Cum a reușit Head & Shoulders să convingă românii să se spele mai des pe cap prin umor și branded content

75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!
![[Veterani in PR] Corina Barladeanu: Deplang declinul calitatii discursului din spatiul public si din media](https://media.iqads.ro/2021/08/dsc1884-cover-410.jpg)
[Veterani in PR] Corina Barladeanu: Deplang declinul calitatii discursului din spatiul public si din media
![[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive](https://media.iqads.ro/2020/12/fotojet-212-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive
![[Din agentie, la client] Anca Stefan (L'Oreal): Desi in agentie am lucrat pe campanii mari, cu impact la nivel de Balcani, miza si impactul proiectelor „de la client” sunt incomparabil mai mari](https://media.iqads.ro/2015/09/anca-stefan-loreal-p19uonmjta15mhqdakno14t11kje-1-cover-410.jpg)
[Din agentie, la client] Anca Stefan (L'Oreal): Desi in agentie am lucrat pe campanii mari, cu impact la nivel de Balcani, miza si impactul proiectelor „de la client” sunt incomparabil mai mari

Andreea Marin: Am avut deschiderea oferita de un post de televiziune, dar mi-am construit singura imaginea
![[IQads Kadett] Raluca Munteanu si Andra Constantinescu (Daedalus Millward Brown) despre endorser dos & don’ts in publicitatea romaneasca](https://media.iqads.ro/2013/02/photo-large-25113-cover-410.jpg)
[IQads Kadett] Raluca Munteanu si Andra Constantinescu (Daedalus Millward Brown) despre endorser dos & don’ts in publicitatea romaneasca

Corina Barladeanu (2active PR): Fiecare agentie este acum provocata sa arate daca are un ADN rezistent in vremuri de criza

Carrefour sarbatoreste 10 ani de la deschiderea primului magazin in Romania printr-o campanie cu promotii, reduceri si premii
