![[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam](https://media.iqads.ro/2025/03/razvan-matasel-2-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Head of Strategy
![[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam](https://media.iqads.ro/2025/03/razvan-matasel-2-cover-410.jpg)

DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază
![[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul](https://media.iqads.ro/2025/02/laur-si-robert-ai-cover-410.jpg)
[AIdea] Laurențiu Semeniuc & Robert Șopârlache: Ca să salvezi timp în viitor, trebuie să investești mai mult timp acum, învățând, exersând, înțelegând unde poate și unde nu poate să te ajute AI-ul

Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

Doar pe hârtie - O campanie DDB, Centrul FILIA și CoalițiaGen care transformă singura bancnotă cu chip feminin într-un manifest pentru contracepție gratuită

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

Cine e Moșul? McDonald’s și DDB România ne invită să pornim în căutarea lui, în noua campanie de Crăciun

Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Beatrice Baran, Head of Strategy, difrnt.: „Un obiectiv bine stabilit nu este doar un target numeric, trebuie să reflecte impactul asupra întregului business”

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

United Media Services: Tinerii români preferă să serbeze prieteniile și relațiile, în timp ce restul românilor se bucură mai mult de zilele de naștere, Crăciun / Paște și Revelion

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions

Magnum și The Geeks lansează Magnum Vibe Royale: Înghețata și Gamingul se întâlnesc într-un game show unic

DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii

#WeAreRomania | Cosmin Dragomir & Ștefan Chirițescu: România are o gastronomie interesantă și are nevoie să-și spună povestea

Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Revista Zile și Nopți, ediția de aprilie, este distribuită acum în locații premium, instituții de cultură, cinematografe, restaurante sau baruri, din București, Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Timișoara și Constanța

„The Human Side of Marketing”, o campanie D|MBC - despre importanță conținutului relevant în contextul unei campanii de brand awareness
![[Marcom 2024] Răzvan Vasiloiu: Publicitatea trebuie sa (re)devina ceva dezirabil, asteptat cu entuziasm, ca si cum ar fi Super Bowl in fiecare zi](https://media.iqads.ro/2024/03/download-2-cover-410.jpg)