
Articole care fac referire la Head of Research


Dare Digital livrează servicii digitale integrate pentru Ceva Santé Animale, companie globală de top în industria produselor de uz veterinar
![[Marketing 2023] Alexandra Andrei: Încă există o nevoie de educare cu privire la ce înseamnă digitalul, ceea ce poate crea o falsă percepție că nu poate susține obiectivele unui business](https://media.iqads.ro/2023/02/alexandra-andrei-cover-410.jpg)
[Marketing 2023] Alexandra Andrei: Încă există o nevoie de educare cu privire la ce înseamnă digitalul, ceea ce poate crea o falsă percepție că nu poate susține obiectivele unui business

Dare Digital este noul partener de comunicare integrată pentru SanoPass, liderul local al pieței de MedTech

Despre sănătate, ca un mix bun între performanță medicală și empatie. O campanie Sanamed by Dare Digital

Formula4 lansează o nouă serie de cursuri în format hibrid: modulul de strategie și planificare digitală alături de 13 sesiuni de workshopuri săptămânale

Colliers: România are suficiente resurse pentru a rămâne, în următorul deceniu, printre fruntașele ţărilor cu cea mai mare creştere economică la nivel global

Never Stop Learning este îndemnul Școlii IAA pentru curioșii de pretutindeni. Pasionații de strategie media încă se pot înscrie la curs

Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning-ul si tehnologiile biometrice au deschis o sumedenie de rute noi pentru research-ul in PR

Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning and Biometrics are two technologies that have opened up many different avenues for PR researchers

UX Days, primul bootcamp intensiv de User Experience din România, are loc pe 30 octombrie - 3 noiembrie la București

UX Days | Stephanie Troeth: "O experiență bună a utilizatorilor este esențială pentru orice fel de business"

Ana Iorga, fondatorul laboratorului de neuromarketing Buyer Brain: Managerii nostri nu isi dau seama ca faptul de a fi primul in a folosi o anumita tehnica nu este un dezavantaj

Uber, Skype, Shazam, Yahoo, Facebook, Google si alte companii majore analizeaza, la Bucuresti, revolutia consumului de Internet pe telefonul mobil si explozia aplicatiilor
