
Articole care fac referire la Head of PR


Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
![[Case Study] Heist Industries și Maspex România sunt premiați cu argint în cadrul competiției Webstock](https://media.iqads.ro/2023/11/photo-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Heist Industries și Maspex România sunt premiați cu argint în cadrul competiției Webstock

Compania de Apă Devin JSC dă startul comunicării prin campania "Corpul tău vorbește. Dă-i voce cu Devin"

HONOR România și Tribal Worldwide te invită să-ți pui telefonul la încercare prin „The Magic Challenge”
![[Start in industrie] Diana Beldiman: O mare diferență pe care o văd în generația mea este că noi încercăm să impunem boundaries, să ne facem un spațiu de lucru mult mai sănătos](https://media.iqads.ro/2023/05/beldiman-diana-noua-generatie-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Diana Beldiman: O mare diferență pe care o văd în generația mea este că noi încercăm să impunem boundaries, să ne facem un spațiu de lucru mult mai sănătos

Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”
![[PR de criză] Ana Sișu: De la COVID încoace, oamenii se uită cu mult mai multă atenție și, cel mai adesea, taxează acțiunile și discursurile care li se par oportuniste](https://media.iqads.ro/2022/11/ana-sisu-ogilvy-romania-cover-410.jpg)
[PR de criză] Ana Sișu: De la COVID încoace, oamenii se uită cu mult mai multă atenție și, cel mai adesea, taxează acțiunile și discursurile care li se par oportuniste
![[PR de criză] Veronica Plăcintescu: Doar când nu înveți, rămâi în negare sau te convingi că totul a fost ok, abia atunci eșuezi](https://media.iqads.ro/2022/09/veronica-placintescu-cover-410.jpg)
[PR de criză] Veronica Plăcintescu: Doar când nu înveți, rămâi în negare sau te convingi că totul a fost ok, abia atunci eșuezi

Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii
![[Go Brand, Go Planet] Mariana Gălescu: Activismul nu trebuie perceput ca o strategie de vânzări, nici măcar ca una de PR](https://media.iqads.ro/2020/07/pjimage7-cover-410.jpg)
[Go Brand, Go Planet] Mariana Gălescu: Activismul nu trebuie perceput ca o strategie de vânzări, nici măcar ca una de PR

pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”
![[Pro bono în agenții] Ana Sișu: Felul în care o agenție răspunde proiectelor pro bono spune ceva despre cât de ancorată este în realitate](https://media.iqads.ro/2019/11/ana-sisu-ogilvy-cover-410.jpg)
[Pro bono în agenții] Ana Sișu: Felul în care o agenție răspunde proiectelor pro bono spune ceva despre cât de ancorată este în realitate
![[Obsesii part-time] Victoria Donos: Când faci ture cu bicicleta, descoperi oameni, locuri, povești pe care nu ai cum să le trăiești altfel](https://media.iqads.ro/2019/10/20190922-184911-2-a7-fd85f18ssc-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Victoria Donos: Când faci ture cu bicicleta, descoperi oameni, locuri, povești pe care nu ai cum să le trăiești altfel
![[PR-ul fata cu reactiunea] Simona Mincu (pastel): Multi au inteles ca polarizarea targetului poate fi in avantajul lor uneori](https://media.iqads.ro/2018/06/foto-interviu-iqads-pr-simona-mincu-pastel-cover-410.jpg)
[PR-ul fata cu reactiunea] Simona Mincu (pastel): Multi au inteles ca polarizarea targetului poate fi in avantajul lor uneori

MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”
