
Articole care fac referire la Head of Media


CESAROM oferă 10 ani garanție și lansează campania integrată de comunicare “Schimbă placa cu CESAROM”
![[Media Update] Andrei Bălbărău: Devine tot mai necesar să colectezi cât mai multe date proprii tocmai pentru a rămâne relevant în viitorul apropiat](https://media.iqads.ro/2024/05/poza-andrei-balbarau-cover-410.jpg)
[Media Update] Andrei Bălbărău: Devine tot mai necesar să colectezi cât mai multe date proprii tocmai pentru a rămâne relevant în viitorul apropiat

SanoPass FIT facilitează accesul la sănătate în ritmul tău, printr-o campanie 360 alături de Dare Digital

Noua campanie Beko „SaveWater – Schimbarea începe cu fiecare picătură de apă”, un proiect 360° dedicat educației pentru sustenabilitate

Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%

Navigating the Digital Landscape: Un eveniment Zitec dedicat strategiilor de digital marketing performante

Inovație în industria media locală: Utilizate în premieră națională, reclamele video cu activare vocală dezvoltate de către Teads contribuie la succesul campaniei de sustenabilitate a liderului pieței de electrocasnice, Arctic

O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers

Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine
![[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv](https://media.iqads.ro/2021/11/laurentiu-ion-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Huawei îi invită pe utilizatori să își descopere propriul univers, prin intermediul campaniei Explore More of You

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

"MEDIA, DIGITAL LANDSCAPE & CONSUMER BEHAVIOR CHANGES” - discutia LIVE de astazi pe care NU vrei sa o ratezi

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania au câștigat șapte premii la Festivalul internațional de creativitate Golden Drum 2019

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
![[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm](https://media.iqads.ro/2019/01/andra-stegaru-orange-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm
