
Articole care fac referire la Head of Copy


Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă
![[Etică & Tabu] Andreea Golban: Nu cred că publicitatea are păcate, din principiu. Are doar păcătoși, pe care eu îi numesc impostori](https://media.iqads.ro/2024/05/andreea-golban-head-of-copy-mullen-cover-410.jpg)
[Etică & Tabu] Andreea Golban: Nu cred că publicitatea are păcate, din principiu. Are doar păcătoși, pe care eu îi numesc impostori

E nevoie de o ţară întreagă să crești o echipă de fotbal mare. Altex și Next Advertising susțin cu mândrie Echipa Națională și suporterii români la EURO 2024

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE

Next Advertising și Hermosa lansează campania Atelierul de complimente - o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri

Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României
![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
![[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale

Florin Piersic Jr. și Adela Pârvu, endorseri pentru Stella Artois în noua campanie dezvoltată de V8 Interactive

Corona te îndeamnă să trăiești momente care contează în noua campanie dezvoltată împreună cu V8 Interactive
![[Go Brand, Go Planet] Laura Ionescu (Tribal): Cand te aprinde focul unei cauze, nu ai cum sa fii delicat. Ca sa ne lansam in activism, trebuie sa renuntam la frica](https://media.iqads.ro/2017/02/laura-ionescu-tribal-cover-410.jpg)
[Go Brand, Go Planet] Laura Ionescu (Tribal): Cand te aprinde focul unei cauze, nu ai cum sa fii delicat. Ca sa ne lansam in activism, trebuie sa renuntam la frica

Promisiunile de atunci si de acum. Flavia Popa (BRD Groupe Societe Generale) si Dragos Raicu (FCB) povestesc despre campania de Anul Nou a brandului, #NuTeDaBatut
![[Așa să faci la prezentare] Laura Ionescu, Tribal Worldwide: Dragostea de la primele slide-uri ajută tot ce urmează](https://media.iqads.ro/2017/01/laura-ionescu-tribal-cover-410.jpg)
[Așa să faci la prezentare] Laura Ionescu, Tribal Worldwide: Dragostea de la primele slide-uri ajută tot ce urmează

Beck’s Urban Studio, o campanie-manifest pentru transformarea oraselor prin arta, sustinuta de V8 Interactive
