
Articole care fac referire la Head of AV


Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România

Programul “Pactul pentru Tineri”, inițiat de CONAF și susținut de OMV Petrom, are un nou spot video, “Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, realizat de Cheil | Centrade

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Cheil | Centrade aduce acasă singurul trofeu de Aur acordat României de London International Awards 2019

Filmele mute prind voce. 7 victime ale violenței domestice rup tăcerea și dublează filmele mute pentru a-și spune povestea
![[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele](https://media.iqads.ro/2018/03/alina-ivan-cover-cover-410.jpg)
[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Kubis Interactive - Grolsch - The Comeback Project / Grolsch / Ursus Breweries](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-89-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Kubis Interactive - Grolsch - The Comeback Project / Grolsch / Ursus Breweries

UniCredit Bank si McCann Bucuresti lanseaza campania de imagine “UniCredit iti face viata mai usoara”

McCann Erickson Romania a creat campania de comunicare pentru Creditul de Realizari Personale de la UniCredit

Graffiti BBDO a dezvoltat noua campanie de imagine Petrom pornind de la nevoia de lideri a romanilor

Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc

Campania de informare si educare publica "O viata poate depinde de tine!", lansata de Asociatia React si Vodafone Romania

Peste 450.000 de intrari in campania promotionala “Ai dimineti castigatoare cu NESCAFE Brasero”, creata de McCann Erickson

Primul spot TV Pepsi in care apare Inna: cel din promotia "Milioane de premii rapide pentru zile toride"
![[UPDATE] Pepsi lanseaza campania „Milioane de premii rapide pentru zile toride” cu premii in valoare de 5,4 milioane RON](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)