
Articole care fac referire la Head of Advertising


Noua Dacia Logan e aici. Împreună cu o campanie despre impact, reinventare și contemporan, semnată de Cohn & Jansen

Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

A fost ales noul Consiliu Director IAA Romania. Valer Hancas (Kaufland Romania) devine Presedinte pentru urmatorii doi ani
![[Businessul de regie] Andrei Ursuleanu (Ringier Romania): Trebuie un pic (mai mult) efort in a trece programmaticul de la discutii si intentii la implementari efective](https://media.iqads.ro/2018/08/andrei-shooting-cover-410.jpg)
[Businessul de regie] Andrei Ursuleanu (Ringier Romania): Trebuie un pic (mai mult) efort in a trece programmaticul de la discutii si intentii la implementari efective

“Uite barza!” câștigă trei premii la Festivalul Cannes Lions și aduce pentru prima dată în România premiul la categoria Sustainable Development Goals

OLX lanseaza un serviciu nou, dedicat antreprenorilor care vor sa isi promoveze afacerea. Utilizatorii isi pot gestiona propriile campanii de publicitate

Juriul Internetics 2016 reuneşte 30 de specialişti în marketing online și este condus de Ajay Naqvi, Marketing Manager Airbnb India

IAA Global anunta echipa de conducere pentru perioada 2016-2018. Felix Tataru si-a inceput mandatul de Presedinte
![[Marketeri despre creativitate] Cristina Sacuiu (Idea::Bank): Creativitatea nu inseamna doar floricele si mecanici nemaivazute, creativitatea reprezinta maiestria cu care imbini piesele puzzele-ului](https://media.iqads.ro/2015/09/cristina-sacuiu-ideabank-cover-410.jpg)
[Marketeri despre creativitate] Cristina Sacuiu (Idea::Bank): Creativitatea nu inseamna doar floricele si mecanici nemaivazute, creativitatea reprezinta maiestria cu care imbini piesele puzzele-ului

Renault sustine sportivii romani de la Jocurile Olimpice de Iarna, intr-o campanie semnata Publicis si THE PRACTICE
