![Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România](https://media.iqads.ro/2018/06/ef-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Grolsch Awake Experiment
![Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România](https://media.iqads.ro/2018/06/ef-cover-410.jpg)
![[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele](https://media.iqads.ro/2018/03/alina-ivan-cover-cover-410.jpg)
[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele
!["Grolsch Awake Experiment" din perspectiva clientului. Georgiana Bercu (URSUS Breweries): Am avut ca referinta in setarea KPI-lor rezultatele celui mai bun video Grolsch din trecut](https://media.iqads.ro/2018/01/collagegrolsch-cover-410.jpg)
"Grolsch Awake Experiment" din perspectiva clientului. Georgiana Bercu (URSUS Breweries): Am avut ca referinta in setarea KPI-lor rezultatele celui mai bun video Grolsch din trecut
![Kubis Interactive la FIBRA Awards 2017: 1 X Grand Fibra, 2 X Gold, 2 X Silver, 2 X Bronze și 8 shortlist-uri](https://media.iqads.ro/2017/11/fibra-cover-410.jpg)