
Articole care fac referire la GlaxoSmithKline Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii GlaxoSmithKline Romania


McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare

Compania Holcim lansează „ECONCEPT - Materiale pentru viață” în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq

În contextul pandemiei COVID-19, Bucharest Forum abordează începând de azi, într-o ediție maraton, tema rezilienței societăților la șocuri majore

Cum a reușit un grup de antreprenori, alături de 80 de voluntari, să lanseze în starea de urgență o platformă unică de sprijin pentru sistemul sanitar: #AjutorSpitale
![[AdStory] Sue Kohm: The brands that have the best communication strategies are the ones that tell the truth by revealing a tension](https://media.iqads.ro/2019/08/69023487-458589561361805-2167373538468560896-n-cover-410.jpg)
[AdStory] Sue Kohm: The brands that have the best communication strategies are the ones that tell the truth by revealing a tension
![[AdStory] Sue Kohm: Brandurile care au cele mai bune strategii de comunicare sunt cele care spun adevărul prin relevarea unei tensiuni](https://media.iqads.ro/2019/08/69023487-458589561361805-2167373538468560896-n1-cover-410.jpg)
[AdStory] Sue Kohm: Brandurile care au cele mai bune strategii de comunicare sunt cele care spun adevărul prin relevarea unei tensiuni

De Ziua Europeană a Informării despre Antibiotice, GSK România încurajează implicarea fiecăruia pentru prescrierea unui altfel de viitor

IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing - care completează expertiza 360° a agenției

GSK România este în continuare alături de pacienții HIV/SIDA și de familiile lor de Ziua mondială a luptei împotriva HIV/SIDA

Diana Pop, Shake: Un consumator informat cere mai mult decat beneficiile unui produs. Incepe sa ceara atitudini, pozitii

Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017

GSK Romania este in continuare alaturi de pacientii HIV/SIDA si de familiile lor si sustine campaniile de preventie si informare de Ziua mondiala de combatere a HIV/SIDA

Ruxandra Vasilescu, despre viitoarea agentie specializata pe comunicare medicala McCann Health Romania
