
Articole care fac referire la Gina Zgubea


Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație](https://media.iqads.ro/2018/11/img-8245-cover-410.jpg)
[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație

KFC România lansează serialul SOCIAL ME - o poveste despre lupta dintre realitate și social media în viața tinerilor, totul sub platforma KFC Social Entertainment Channel

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

KFC lanseaza in Romania prima campanie integrata pentru Crispy Strips „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”
![[STUDIU DE CAZ] Legea puritatii apei: proiectul care a schimbat cantitatea de informatii pe care consumatorii o afla despre apa imbuteliata](https://media.iqads.ro/2013/09/photo-large-26901-cover-410.jpg)
[STUDIU DE CAZ] Legea puritatii apei: proiectul care a schimbat cantitatea de informatii pe care consumatorii o afla despre apa imbuteliata
