
Articole care fac referire la Ghica Popa


Ghica Popa: Am încercat să traduc munca și încăpățânarea FRUFRU de a folosi doar produse sănătoase într-o luptă dintre bine și rău, dintre healthy food și bazaconii
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa

Tuio și Huawei au dat liber la creativitatea de copil într-un spot cu peste 1 mil. de vizualizări pe Youtube

Intersecții noi pentru orașe vechi. Creatorii sunt chemați să treacă granița dintre om și tehnologie la Human Technology Street Art Challenge by George

Tuio și Starbucks reinventează cei 2 metri de distanțare socială, în prima campanie națională realizată împreună

Tuio și Pfizer lansează o amplă campanie națională de educare a tinerilor și părinților despre pericolul meningitei meningococice

"Fii ajutorul care vine la momentul potrivit", mesajul prin care Tuio și United Way încurajează donațiile pentru visurile copiilor fără posibilități

George te vrea expus. Inscrie-ti designul in competitia Future Artists @ George Street Gallery si sterge de tot griul din zona Pipera

One Night Gallery anunță primul concert augmentat din România în cadrul lansării celei mai mari galerii de artă stradală
![[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ](https://media.iqads.ro/2019/07/df8cd7c3-d7ce-4abb-8e3d-98853e68479a-cover-410.jpg)
[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ

Tuio semnează campania “Alegeri imposibile” şi, împreună cu United Way Romania, ajută 6500 de copii defavorizaţi să aleagă educaţia

Designer’s Parade, eveniment semnat de Who’s Who by ING, prezinta designerii expozitiei centrale Romanian Design Week

Lowe&Partners si Mobile Works au creat sticla Beck’s care insufleteste cladirile din jurul fantanii de la Universitate

40.000 de vizitatori unici ai aplicatiei "Manifestul pentru creativitate" dezvoltate de Starcom MediaVest si Digital Star

Ghica Popa si NOPER ilustreaza tema "Be creative!" in campania Leo Burnett pentru Samsung Galaxy Note II
![[UPDATE] Ideea creativa a campaniei Catalogul IKEA 2012 - "Competitia spatiilor mici" si componentele de ATL au fost realizate de Punct Advertising](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)