
Articole care fac referire la Gerovital


Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

6 ani de GEROVITAL MAGAZINE – revista de brand, sub semnătura D|MBC – The Media and Branded Content Co.

Brașovul a vibrat timp de 4 zile în ritmuri de jazz și blues. Brașov Jazz & Blues Festival a fost peste tot în oraș

Festivalul „Săptămâna Comediei”, la final. Teatrul de Comedie pleacă acasă cu 3 premii. Care sunt ceilalți câștigători

Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
![[Start in industrie] Roxana Bain: Îmi place să cred că ceea ce creăm noi azi, practic informațiile din care se hrănește AI-ul, va fi un material bun, care va modela lumea din viitor într-un mod util și benefic](https://media.iqads.ro/2023/05/roxana-b-2-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Roxana Bain: Îmi place să cred că ceea ce creăm noi azi, practic informațiile din care se hrănește AI-ul, va fi un material bun, care va modela lumea din viitor într-un mod util și benefic

Bright Sky RO – aplicația mobilă care sprijină victimele violenței domestice, folosită de aproape 32.000 de ori din momentul lansării până în prezent

Băneasa Shopping City și Oxygen lansează o nouă campanie de Crăciun și îndeamnă consumatorii să ofere din timpul lor celor dragi

Farmec donează 60.000 de produse de igienă personală prin campania „Farmec din inimă pentru cei de alături”
![[Marcom 2022] Ioana Staver: Cererea pentru conținut super glam a scăzut, pentru că oamenii preferă să consume un conținut executat poate imperfect, dar autentic](https://media.iqads.ro/2022/02/img-1511-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ioana Staver: Cererea pentru conținut super glam a scăzut, pentru că oamenii preferă să consume un conținut executat poate imperfect, dar autentic

Gerovital desemnat din nou Superbrand datorită standardelor înalte de calitate și încrederii oferite de consumatori
