
Articole care fac referire la Georgiana Miron


Vacanțele, tot mai frecvent asigurate de români și în sezonul rece. Groupama Asigurări estimează că polițele de călătorie vor înregistra o creștere de 35% în perioada decembrie 2019 – februarie 2020

Prima campanie de Employer Branding a Groupama Asigurări revine cu o nouă serie „cu bune și cu rele”

La Groupama Asigurări, angajații pot cânta la birou, pot împrumuta lapte din frigider, iar unii sunt morocănoși dimineața

Groupama Asigurări are un Board consultativ al clienților, structură lansată în spiritul mutualist al Grupului Groupama

Groupama Asigurări și Poliția Română lansează cea de-a șaptea ediție a campaniei anuale de prevenire a furturilor

Groupama Asigurari este alături de sportivii români care participă la Jocurile Olimpice de Iarnă 2018

Groupama Asigurări sprijină poveștile care merită spuse și devine asiguratorul oficial al filmului “Octav”

Poliţia Română şi Groupama Asigurări lansează o nouă campanie pentru prevenirea furturilor din locuinţe
![[CSR-ul lui 2017] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): CSR-ul ar trebui să depășească zona unui departament responsabil și să fie parte din viața organizației](https://media.iqads.ro/2017/06/georgiana-miron-director-marketing-si-comunicare-groupama-asigurari-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): CSR-ul ar trebui să depășească zona unui departament responsabil și să fie parte din viața organizației

Conferinta ”Sustainability: Shaping The Future of Brands”, locul in care isi dau intalnire cele mai sustenabile branduri
![[Branduri in promotie] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): Parteneriatul cu echipa "Doua Lozuri" – Dragos Bucur, Alexandru Papadopol, Dorian Boguta si altii – constituie o buna oportunitate de a ajunge in contact cu publicul](https://media.iqads.ro/2016/10/georgiana-miron-groupama-asigurari-full1-cover-410.jpg)
[Branduri in promotie] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): Parteneriatul cu echipa "Doua Lozuri" – Dragos Bucur, Alexandru Papadopol, Dorian Boguta si altii – constituie o buna oportunitate de a ajunge in contact cu publicul

Dragos Bucur, alaturi de Groupama Asigurari in noua campanie: continuitate si angajamente respectate
